اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری محمودآباد خبر داد

جذب اعتبار 80 میلیارد ریالی در بخش مرکزی محمودآباد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری محمودآباد از جذب اعتبار 80 میلیارد ریالی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

جذب اعتبار 80 میلیارد ریالی در بخش مرکزی محمودآباد

روح‌الله علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز کشور به لطف استقرار نظام اسلامی و میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب است، تصریح کرد: امروز نیز پیشرفت نظام در سایه هدایت‌ عالمانه ستون خیمه انقلاب یعنی مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی محمودآباد در سال جاری 9 پروژه به ارزش بیش از 8 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، یادآور شد: مهم‌ترین پروژه مدنظر در این بخش هتل نیلوفر با صرف اعتبار 5 میلیارد تومانی یکی از بهترین هتل‌های منطقه است.

علیزاده همچنین در مورد پروژه مجتمع دهیاری روستای بونده تصریح کرد: ساختمان دهیاری در کنار پایگاه مقاومت بسیج، شورای حل اختلاف و همچنین خانه عالم طراحی شده که در حقیقت نماد وحدت شهرستان است.

این مسئول اعتبار احداث مجتمع دهیاری روستای بونده را 120 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان اعتبار بیش از نیمی از آن را مردم خیر این روستا اهدا کردند.

عضو شورای اداری محمودآباد احداث مرغداری مرغ تخم‌گذار در روستای کرچک لاریجانی را دیگر پروژه بزرگ شهرستان دانست و گفت: این پروژه نیز با اعتبار 2.5 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی برقی کردن چاه‌های آب کشاروزی روستاهای آبادمحله و تلیکسر با اعتبار 14 میلیون تومانی، احداث کانال بتونی (لاینینگ) روستای شومیا با اعتباری بیش از 10 میلیون تومانی، اجرای طرح ضربتی تسطیح زمین ورزشی و احداث رختکن در روستای گالشپل با اعتبار 50 میلیون تومانی را از دیگر طرح‌های این بخش عنوان کرد.

علیزاده اعتبار 13 میلیون تومانی برای مسکن محرومان کمیته امداد، خانه بهداشت روستای اهلم با اعتبار 35 میلیون تومانی و مرمت و بهسازی برق روستای اهلم را با اعتبار 12 میلیون تومانی از مجموع 9 طرح افتتاحی بخش مرکزی شهرستان محمودآباد عنوان کرد.

عضو شورای اداری محمودآباد با بیان اینکه همدلی و اتحاد خوبی بین دهیاران و شوراهای بخش مرکزی با بخشداری وجود دارد، اذعان داشت: به این خاطر با کمترین مشکل در این بخش به لحاظ اداری مواجه هستیم، اما با توجه به گستردگی کار دراین بخش نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری هستیم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول