اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان به احتمالات فوتبال دلخوش نباشد

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان برای راه یافتن به جمع چهار تیم برتر قاره کهن باید تنها به برد برابر تیم الاهلی عربستان فکر کند و به احتمالات تساوی با گل دل خوش نباشد.

سپاهان به احتمالات فوتبال دلخوش نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا و پس فردا در کشورهای مختلف آسیا پیگیری می‌شود تا در نهایت چهره چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

تیم سپاهان به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در این رقابت‌ها، فردا شب میهمان تیم الاهلی عربستان است تا یک تنه از اعتبار فوتبال باشگاهی ایران در آسیا دفاع کند.

طلایی‌پوشان در دیدار رفت برابر الاهلی در اصفهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند تا در ظاهر نتیجه‌ای به سود تیم عربستانی رقم بخورد اما رد و بدل نشدن هیچ گلی در این بازی برگ برنده سپاهانی‌هاست زیرا در صورت ثبت نتیجه تساوی با پل در بازی برگشت، حکم به صعود تیم سپاهان داده می‌شود.

شاگردان زلاتکو کرانچار پس از تساوی برابر الاهلی، دو دیدار خود در لیگ برتر را با برتری برابر تیم‌های پرسپولیس و ملوان انزلی پشت سر گذاشته و به صدر جدول رده‌بندی تکیه زده‌اند.

صدرنشینی سپاهان در لیگ موجب بالا رفتن انگیزه روحی و روانی در نزد بازیکنان این تیم شده، ضمن اینکه کرانچار و شاگردانش بدون اینکه دغدغه‌ای بابت لیگ داشته باشند، تمرکز خود را بر روی مسابقات آسیایی می‌گذارند.

سرمربی سپاهان پس از تساوی خانگی تیمش قول داد که سپاهان در ریاض گل می‌زند و در صورتی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، تیم اصفهانی شانس زیادی برای صعود از این مرحله دارد.

فوتبال باشگاهی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی سه نماینده دارد اما با توجه به اینکه تیم سپاهان تنها نماینده ایران است، وظیفه سنگینی را بر دوش خود احساس می‌کند زیرا صعود این تیم به نیمه نهایی می‌تواند در نهایت به سود فوتبال ایران شده و مانع از کاهش سهمیه‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا شود.

بعد از صعود تیم ملی نوجوانان ایران به جام جهانی، فوتبال‌دوستان ایرانی منتظرند تا با صعود سپاهان به مرحله نیمه نهایی دومین موفقیت فوتبال ایران ظرف 48 ساعت رقم بخورد.

به گزارش فارس برنامه کامل دیدارهای این مرحله به شرح زیر است:

*سه شنبه 11 مهر

الاهلی عربستان - سپاهان ایران 

گوانگژو چین - الاتحاد عربستان

*چهارشنبه 12 مهر

بنیادکار ازبکستان - آدلاید یونایتد استرالیا

الهلال - اولسان هورنگ

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول