اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سمیرم خبر داد

اعزام 176 دانش‌آموز دختر سمیرمی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: 176 دانش‌آموز دختر سال دوم دبیرستان شهرستان سمیرم در قالب اردوی راهیان نور درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی حماسه دفاع مقدس اعزام شدند.

اعزام 176 دانش‌آموز دختر سمیرمی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سید ضیاء موسوی ظهر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزان شهرستان سمیرم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: امروز 176 دانش‌آموز دختر در مرحله اول به جبهه‌های غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور در حقیقت پیام‌رسانان واقعی ارزش‌‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند، تصریح کرد: امروز با وجود تهاجم فرهنگی دشمنان، سفرهای راهیان نور و تقویت روحیه جهاد و شهادت بزرگ‌ترین ضربه به شیطان بزرگ و جرثومه‌های فاسد غربی است.

وی اردوهای راهیان نور را از مهم‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان دانست و افزود: انتظار می‌رود با این اقدامات فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده انتقال داده شود همچنان که در طول سال‌های برگزاری این اردوها ما همواره شاهد آثار مثبت آن بوده‌ایم.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم اظهار کرد: آشنایی دانش‌آموزان با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های دفاعی و تجدید میثاق با شهیدان هشت سال دفاع مقدس از اهداف کلان اجرای طرح راهیان نور است.

وی ادامه داد: بازدید از عملیات والفجر، موزه دفاع مقدس خرمشهر، دیدار از مزار شهدای شلمچه، مسابقات فرهنگی، بازدید از یادمان طلایه و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دانش‌آموزان است.

سرهنگ دوم پاسدار سید عبدالرحیم تقوی اضافه کرد: اعزام دانش‌آموزان تا 15 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول