اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با حضور مسئولان بهزیستی

جمعیت همیاران سلامت سوادکوه آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی شهرستان سوادکوه با مجوز از اداره بهزیستی آغاز به کار کرد.

جمعیت همیاران سلامت سوادکوه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، فاطمه فتاحی مدیر جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی سوادکوه ظهر امروز در جلسه جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی سوادکوه با اشاره به آغاز به کار این جمعیت و با بیان اینکه جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی سوادکوه یک نهاد مردمی است که هدف آن پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب و آموزش حل مسائل است، گفت: خدمات مختلف آموزشی و مشاوره‌ای از برنامه‌های این جمعیت در انجام رسالت‌های تعریف شده است.

مدیر جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی سوادکوه به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی رایگان و کم‌هزینه برای آگاه‌سازی عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش دوره‌های مهارت‌های زندگی، آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج، پیشگیری و اجرای خدمات مشاوره‌ای (خانواده، ازدواج، فرزندان، تحصیل، اشتغال، ترک اعتیاد و... در این مرکز انجام می‌شود.

وی افزود: مشاوره حقوقی، پزشکی، قضایی، انتظامی، مذهبی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و مشکلات و اختلالات روحی و روانی منطقه‌ای و انجام انواع تست‌های روانشناسی، غربال‌گری بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و غربال‌گری اختلالات روانی نیز در این مرکز انجام می‌شود.

فتاحی به مجوز این جمعیت از اداره بهزیستی اشاره کرد و گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد.

مدیر جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی سوادکوه به برخی از برنامه‌های انجام شده اشاره کرد و متذکر شد: اجرای طرح توانمندسازی مردم در برابر بلایای طبیعی که برای اولین بار در کالیکلا لفور برگزار شد از برنامه های انجام شده این جمعیت است.

این مسئول خواستار همکاری نهادها و مردم برای دستیابی به اهداف این جمعیت شد و خاطرنشان کرد: مرکز این جمعیت در شهر زیراب خیابان خدمات است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول