اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ‌کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی:

محتکران در شرایط فعلی اقتصاد به اشد مجازات محکوم می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: چنانچه کسی در شرایط کنونی اقتصادی به احتکار کالا و اقلام مختلف دست بزند به اشد مجازات محکوم می‌شود.

محتکران در شرایط فعلی اقتصاد به اشد مجازات محکوم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد اقوامی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن کنفرانس اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تحریم‌های مختلف دست می‌زنند باید اصناف و کسبه بیش از هر دوران دیگری با مردم همراهی کنند که در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون موردی از احتکار در آذربایجان غربی گزارش نشده است ادامه داد: چنانچه کسانی با در پیش گرفتن روش‌های اشتباه، برای شهروندان عرصه را تنگ کند طبق قوانین و ضوابط با آن برخورد شده و به اشد مجازات محکوم می‌شود.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه رهبری در سخنرانی‌های اخیر به موضوع تورم و مسائل اقتصادی اشاره کرده‌اند بیان داشت: برای اینکه اوضاع اقتصادی کشور به ثبات کامل برسد و منویات رهبری تحقق پیدا کند باید همه ظرفیت‌های نهفته در دستگاه‌ها، رسانه‌ها و ... به کار گرفته شود.

وی به مختومه شدن 97 درصد پرونده‌های ورودی در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: بخش عظیمی از پرونده‌های ورودی مورد رسیدگی قرار گرفته و حکم مقتضی در مورد آنها صادر شده و همچنین درصد زیادی از جریمه‌های نقدی وصول شده است.

اقوامی به راه‌اندازی شعب سیار برای ارتقای سطح نظارت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: این اداره به عنوان مرجع رسیدگی به شکایات در حال خدمت کردن است ولی با این همه، شعب سیار هم برای جلوگیری از وقوع تخلف و رسیدگی به موقع راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها را هفت روز عنوان و خاطرنشان کرد: مجازات‌ها طبق موارد مصرح در قانون تعیین می‌شود به طوری که با رسیدگی به موقع و تعیین مجازات مناسب تلاش می‌شود حق هیچ یک از طرفین ضایع نشود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول