اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

سیل اتحاد امت اسلامی خواب را از چشم استکبار گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر (ص) گفت: تجمعات اعتراض‌آمیز مردم در کشورهای اسلامی خواب را از چشم استکبار جهانی گرفته است.

سیل اتحاد امت اسلامی خواب را از چشم استکبار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی عصر امروز در تجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور و علمی ـ کاربردی بشرویه در محکومیت هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: در تاریخ اسلام افرادی همچون ابو‌جهل و ابولهب در توهین به پیامبر ابایی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها با تکیه بر اتحاد ملت و سکانداری مقام معظم رهبری الگویی برای سایر کشورها شده است.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه با ظهور بیداری اسلامی، اکثر کشورهای جهان از انقلاب اسلامی ایران الگوگیری کرده‌اند، تصریح کرد: اهانت به پیامبر و مقدسات اسلامی نشانه ضعف استکبار جهانی است که از آینده این خیزش اسلامی به وحشت افتاده است.

پورسلطانی افزود: آمریکا و صهیونیست با خیال‌های واهی سعی بر ایجاد بدبینی مردم جهان نسبت به سرمنشا بیداری اسلامی دارند و با ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم (ص) این هدف را دنبال می‌کنند.

وی عنوان کرد: غافل از اینکه مسلمانان جهان با وجود همه تهدیدات و تحریم‌های دشمن با تظاهرات و تجمع اعتراض‌آمیز مردم متحد کشورهای اسلامی نسبت به این حرکت، خواب را از چشم استکبار جهانی می‌گیرند.  

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه این توهین‌ها نتیجه معکوسی دارند، گفت: زمانی که استکبار جهانی راه‌حلی برای مقابله با مسلمانان نمی‌یابد با این اقدامات توهین‌آمیز سعی دارد تا از منافع خود در کشورهای جهان دفاع کند.

امام جمعه بشرویه نیز در ادامه با بیان اینکه استکبار با روش‌های مختلف درصدد کمرنگ جلوه دادن وحدت امت اسلامی است، افزود: همدلی و هم‌زبانی دو عنصر مهم در پیروزی امت اسلامی در برابر دسیسه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین بیداری اسلامی را برگرفته از نظام اسلامی ایران دانست و گفت: هراس استکبار از گسترش اسلام ناب محمدی است.

در پایان این تجمع دانشجویان با سردادن شعار «لبیک یا رسول الله» و قرائت بیانیه اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول