اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

حضور مردم در صحنه موجب بیمه کشور شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به مشکلات به وجود آمده برای کشور در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه موجب بیمه کشور می‌شود.

حضور مردم در صحنه موجب بیمه کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در نهمین نشست شورای روابط عمومی مناطق یک دانشگاه‌های علوم پزشکی امنیت و سلامت را از نعمات الهی اعلام کرد و اظهار داشت: داشتن این دو نعمت شکر زیاد لازم است.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت مردم جامعه افزود: هر جا سلامت نباشد امنیت هم از بین می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به لزوم سلامت دولت‌ها تصریح کرد: سلامت دولت‌ها موجب کاهش مشکلات می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه  ایران مدعی داشتن نعمت الهی به نام ولایت فقیه است، تصریح کرد: سلامت و امنیت موجود در جامعه امروز مرهون وجود ولایت فقیه است.

وی نعمت ولایت فقیه را از نعمت‌های بی‌نظیر خداوند دانست و اضافه کرد: طبق گفته امام راحل و مقام معظم رهبری در طول تاریخ بشری هیچ امتی به مانند ملت ایران وفادار به امام زمان خود نبوده است.

احمدی به اهدای هزاران شهید توسط مردم ایران در راه آرمان‌ها اشاره کرد و افزود: ملت ایران کاستی و مشکلات را تحمل کرده و مسئولان باید قدر این موقعیت‌ها را بدانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به آغاز فعالیت‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین ملت مسلمان ایران اشاره کرد و افزود: آنها در حال حاضر اقدام به فرقه‌سازی در بین جوامع اسلامی به ویژه ایران کرده‌اند.

وی به اقدامات دولت‌های احمدی‌نژاد اشاره کرد گفت: دولت اسلامی شجاع‌ترین دولت بعد از انقلاب در عمل به ارزش‌ها محسوب می‌شود.

احمدی به اقدامات صورت گرفته در هشت ماه فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: سختی‌های آن دوران با مشکلات موجود در هشت سال دفاع مقدس مقایسه می‌شود.

وی به نقش بی‌بدیل ولایت در خاموش کردن فتنه 88 تاکید کرد و گفت: در حالی که همه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی قفل کرده بودند، مردم با پیروی از ولایت فقیه و حضور خود در صحنه کشور و نظام را بیمه کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به تغییرات صورت گرفته در مواضع دشمنان قبل و بعد از توانایی‌های کسب شده در انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: بر اساس گفته مسئولان مواضع آنها بعد از اطمینان پیدا کردن از توانایی‌های ایران برای غنی‌سازی 20 درصد بسیار تغییر کرد.

وی به دشمنی ذاتی استکبار با ایران اسلامی تاکید کرد و افزود: آنها انرژی هسته‌ای را بهانه دشمنی قرار داده‌اند و الا کینه اصلی آنها با دانایی ایرانی‌ها در امور است.

احمدی مقام شانزدهمی جهان و نخست منطقه‌ای ایران را در علم برای آمریکا کشنده دانست و اضافه کرد: اداره کشور توسط خود ایرانی‌ها از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی حضور و آغاز صحبت احمدی‌نژاد در سازمان ملل را با دعای فرج را تبلیغ مهدویت عدالت در دل جهان مایه افتخار دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر لزوم پرهیز از مشکلات داخلی تاکید و اضافه کرد: همه باید متحد شده و به تامین منافع ملی کمک کنند.

وی به پیشرفت‌های به وجود آمده در ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران در مورد سخت‌گیری دچار اشتباه شده‌اند، چرا که همه موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های مختلف مرهون سخت‌گیری آنها در قبال ایران است.

احمدی با اذعان به مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: هر چند ما در تاکتیک‌ و ابزار‌ها ضعیف‌تر از دشمنان هستیم ولی ایمان موجود در نیروهای انقلاب موجب برتری ایران نسبت به دشمن شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول