اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زرند

نمایش عروسکی «من خجالت نمی‌کشم» به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: نمایش عروسکی «من خجالت نمی‌کشم» به مدت یک هفته در زرند به روی صحنه می‌رود.

نمایش عروسکی «من خجالت نمی‌کشم» به روی صحنه می‌رود

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره یک هفته با کانون در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تمام مراکز فرهنگی هنری استان نیز قابلیت‌ها و فعالیت‌های کانون را با برگزاری برنامه‌های متنوع به خانواده‌ها ارائه می‌کنند.

وی بیان داشت: مرکز فرهنگی هنری زرند علاوه بر انجام فعالیت‌های متنوع نمایش عروسکی «من خجالت نمی‌کشم» را به مدت یک هفته به روی صحنه می‌برد.

گنجعلیخانی خاطرنشان کرد: این نمایش به همت شهربانو کاظمی و زهره منتظری از مربیان توانمند مرکز کانون پرورشی زرند کارگردانی می‌شود.

وی افزود: اعضا و مربیان کانون عنبرآباد نیز در روز جهانی کودک با ساخت کلاه‌های زیبا و به پرواز در آوردن بادبادک‌هایی که به همت اعضای مرکز ساخته شده بود این روز را جشن گرفتند.

این مسئول فرهنگی ابراز داشت: جشن روز کودک در عنبرآباد با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله نمایش عروسکی، قصه‌گویی و برگزاری مسابقه همراه بود.

گنجعلیخانی بیان داشت: مربیان مرکز فرهنگی هنری راور نیز در نخستین روز هفته کودک جشن روز کودک را در پارک شهید رشیدی راور برگزار کردند.

وی از برپایی ایستگاه نقاشی، مسابقه، شعرخوانی، سرود، بازی و سرگرمی به عنوان بخش‌های جشن روز کودک در راور نام برد و گفت: کودکان و نوجوانان راوری با نقاشی بر روی پارچه لحظات شادی را در کنار والدینشان سپری کردند.

گنجعلیخانی افزود: مرکز فرهنگی هنری پاریز سیرجان نیز با اجرای برنامه‌های گوناگونی از جمله قصه‌گویی، نمایش فیلم و ایستگاه نقاشی به مدت یک هفته پذیرای دانش‌آموزان این شهر است.

وی از برگزاری کارگاه‌های ادبی، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم، اجرای نمایش عروسکی، قصه‌گویی، معرفی وقایع و بخش قرآن و حدیث در جشنواره یک هفته با کانون در مرکز استان کرمان خبر داد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول