اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه اخیر صورت گرفت

ویزیت رایگان بیماران توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی دو ماه اخیر ویزیت رایگان بیماران توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان صورت گرفته است.

ویزیت رایگان بیماران توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، علیرضا سلیمی اهدای تخت بیمارستانی به بانک امانات و تجهیزات پزشکی از سوی جمعیت هلال احمر نطنز و آموزش بیماری‌های شایع زنان و روش‌های پیشگیری در جمعیت هلال‌احمر، خمینی‌شهر را از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دو ماه اخیر این معاونت اعلام کرد.

وی افزود: ویزیت رایگان 50 نفر از بیماران توسط پزشکان و مشاوران داوطلب در جمعیت هلال احمر کاشان و ویزیت 20 بیمار در جمعیت هلال‌احمر نطنز از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در این مدت است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان حضور 150 نفری داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کاشان در مراسم نماز جمعه شهر مشکات و برپایی ایستگاه صلواتی در این شهرستان و برپایی چادر سلامت و تست قند فشار خون 75 نفر در جمعیت هلال‌احمر نطنز را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در شهریور و مهرماه امسال حوزه داوطلبان نام دانست.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری کلاس آموزش امداد و کلاس قرآن ویژه داوطلبان از سوی جمعیت هلال احمر خوانسار و برپایی چهار دوره آموزش 35 ساعته با حضور 85 نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نایین از دیگر اقدامات گزارش شده این معاونت است.

سلیمی اضافه کرد: 112 نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر آران و بیدگل با امضا طومار حرکت ننگین عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم در ساخت فیلم موهن پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول