اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اصفهان:

فعالیت پیمانکاران متخلف ساختمانی در اصفهان متوقف شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: به دلیل تولید تیرچه و بلوک غیر استاندارد، فعالیت پیمانکاران متخلف ساختمانی در اصفهان متوقف شد.

فعالیت پیمانکاران متخلف ساختمانی در اصفهان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، اصغر صالح‌زاده با بیان اینکه از فعالیت چند پیمانکار متخلف ساختمانی به دلیل تولید تیرچه و بلوک غیر‌استاندارد جلوگیری شد، اظهار کرد: این پیمانکاران به شکل غیرقانونی و بدون رعایت استاندارد اقدام به تولید تیرچه و بلوک در محل پروژه عمرانی می‌کردند.

وی افزود: پیمانکاران نام ‌برده که در پروژه‌های مسکن مهر اصفهان نیز فعال هستند، بدون در نظر گرفتن ضوابط و استانداردهای ابلاغی، اقدام به قالب‌ریزی در محل پروژه و تولید غیراستاندارد تیرچه و بلوک ساختمانی می‌کردند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان ادامه داد: مطابق دستورالعمل‌ها و استانداردهای مرتبط، تولید این محصولات باید در داخل کارگاه‌های دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و زیر نظارت بازرسان این اداره کل انجام شود.

وی تاکید کرد: خسارات مالی و جانی ناشی از به کارگیری مصالح ساختمانی غیراستاندارد بسیار زیاد و قابل توجه است و مهم‌ترین گزینه در ایمنی یک ساختمان مصرف مصالح استاندارد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول