اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبا و داماش

چهارمین توقف صبا در خانه / آنالیزورهای قلعه‌نویی میهمان ویژه بازی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در حالی با توقف داماش گیلان فرصت صعود به رده‌های بالای جدول لیگ برتر را از دست داد که در این دیدار چهارمین بار در خانه متوقف شد.

چهارمین توقف صبا در خانه / آنالیزورهای قلعه‌نویی میهمان ویژه بازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم فوتبال صبای قم که البته با استعفای خود وی صورت گرفت، در دیدار صبای قم برابر داماش گیلان در هفته دهم مسابقات دور رفت لیگ برتر، همکاران نزدیک گل‌محمدی یعنی سیدمجتبی حسینی، حمید مطهری و ناصر بختیاری‌زاده هدایت صبا را بر عهده داشتند و مرفاوی به دلیل اینکه شناختی از بازیکنان صبا نداشت در ارنج تیم و کارهای فنی دخالت نکرد.

در این دیدار که داماش گیلان یک تیم کاملا متحول شده بود و چندین بار دروازه صبای قم را باز کرد، صبایی‌ها نیز چندین مرتبه مقابل دروازه تیم داماش موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند و دو بار نیز توپ‌ها را به تیر دروازه حریف کوبیدند تا بدین ترتیب در دیداری که تماشاگران قمی انتظار پیروزی داشتند، صبایی‌ها در نهایت تنها سه بار باخت را به تساوی تبدیل کنند.

آنالیزورهای امیر قلعه‌نویی میهمان ویژه بازی

بازی حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان مهمانان ویژه‌ای داشت که سرشناس‌ترین آنها دو بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال به عنوان آنالیزورهای امیر قلعه‌نویی بودند.

ستار همدانی و سیروس دین‌محمدی در تمام لحظات این بازی در کنار یکدیگر نکات فنی بازی صبا را برای دیدار هفته آینده استقلال تهران یادداشت می‌کردند، ضمن اینکه ماجدی سرپرست استقلال نیز در ورزشگاه دیده شد.

پنج اخطار داور مسابقه به بازیکنان صبا و داماش

داور بازی صبای قم و داماش گیلان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در طول 90 دقیقه رقابت دو تیم پنج بار از کارت زرد استفاده کرد.

در حالی که جمشید دانش‌مهر با کمک داود رفعتی و حسن ظهیری داوران این دیدار بودند، مجید هوتن و میلاد نوری از صبای قم و مهدی کیانی، محمدرضا مهدوی و حسین ابراهیمی از تیم داماش گیلان را با کارت زرد جریمه کرد.

تثبیت جایگاه هفتمی صبا و نزول یک پله‌ای داماش

حاصل تساوی تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان موجب تثبیت جایگاه هفتمی صبای قم و نزول داماش به یک رده پایین‌تر بود.

در این دیدار که تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش با تساوی سه بر سه همراه بود، داماش گیلان با کسب یک امتیاز از میهمانی صبای قم 10 امتیازی شد اما به دلیل پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم هرمزگان و تفاضل گل کمتر از قرمزها پشت سر این تیم در رده چهاردهم ایستاد در حالی که صبای قم با توجه به باخت پیکان و ملوان با 15 امتیاز جایگاه هفتم را برای خود حفظ کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول