اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اعتراض به عملکرد برخی مدیران صورت گرفت

توقف 48 ساعته فعالیت تعداد کثیری از سایت‌های خبری استان بوشهر

خبرگزاری فارس: تعداد کثیری از سایت‌های خبری استان بوشهر در انتقاد به عملکرد برخی مسئولان استان بوشهر به مدت 48 ساعت فعالیت خود را متوقف کردند.

توقف 48 ساعته فعالیت تعداد کثیری از سایت‌های خبری استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر شماری زیادی از سایت‌های خبری استان بوشهر با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به جایگاه رسانه‌ها در جامعه به ویژه از سوی مدیران، خواستار توجه بیشتر مدیران و مسئولان به جایگاه مهم رسانه‌ها در استان شدند.

این سایت‌ها در بیانیه‌ای ضمن تشریح جایگاه مهم رسانه‌های مجازی در استان بوشهر، نقش ارزنده سایت‌های خبری در انعکاس فعالیت‌ها و محورهای توسعه‌ای استان بوشهر را متذکر شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاثیرات فرهنگی رسانه‌ها از زوایای متفاوت بر حوزه‌های مختلف در افکار عمومی سبب شده است که رسانه در افکار مدیران با یک دید نسبی از یک دیدگاه مثبت تا یک دیدگاه منفی ارزیابی شود.

در این بیانیه آمده است: نقش این رسانه‌ها به عنوان یک پدیده کاملا مثبت در استان به گونه‌ای است که شاید به جرأت بتوان گفت تصور جامعه‌ای بدون رسانه‌های گوناگون کنونی، بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

این بیانیه می‌افزاید: ذکر این نکته نیز ضروری است که رسانه‌های موجود در فضای مجازی استان خصوصی و خودگردان هستند و همه مدیران مسئول آن از جوانان دلسوز و با عشق خدمت به مردم استان و توسعه و پیشرفت استان پا در این عرصه گذاشته‌اند و با یک ظرافت خاص و حرفه‌ای در راستای اهداف بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول به انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول