اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا:

10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های بویین زهرا اضافه شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا گفت: 10 هزار جلد کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و گسترش مطالعه به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اضافه شد.

10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های بویین زهرا اضافه شد

علی بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه سرانه توزیع کتاب در شهرستان بویین زهرا در دو سال گذشته جهش بسیار خوبی را تجربه کرده است، عنوان کرد: بیش از 10 هزار جلد کتاب در سال گذشته به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا اضافه شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: هم‌چنین بیش از 2 هزار عنوان کتاب در رشته‌های مختلف نیز در 6 ماه نخست سال جاری به کتابخانه‌های عمومی بخش مرکزی این شهرستان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اهدای کتاب به کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان رشد بسیار رضایت‌بخشی را نسبت به دو سال قبل‌ تجربه کرده، تصریح کرد: تدوین برنامه ویژه کتاب‌خوانان در کشور امری ضروری است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تعداد اعضای عضو کتابخانه‌های عمومی بخش‌های چهارگانه شهرستان بویین زهرا نیز افزایش قابل توجهی را شاهد بوده است.

بالایی با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی و طرح توسعه عمرانی فضاهای فرهنگی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: این مهم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و متولیان اجرایی بویین زهرا بیش از پیش محقق شده است.

وی ادامه داد: در حوزه برگزاری مسابقات و جشنواره‌های کتابخوانی بنابر آمار موجود، شهرستان بویین زهرا در جایگاه بسیار رضایت‌بخش و خوبی نسبت به سایر مناطق استان قزوین بهره‌مند است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تعامل اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با نهاد‌های دولتی دیگر و به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بسیار گسترده است.

بالایی بیان کرد: بیشتر برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده از سوی این اداره در راستای آشنایی جوانان با فرهنگ مطالعه با استقبال چشم‌گیر شهروندان بویین زهرا همراه شده است.

وی عنوان کرد: مدیریت راهبردی و نگاه منطقی از جمله عوامل تأثیر‌گذار در بخش توسعه فرهنگی جامعه در عرصه کتابخوانی هستند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول