اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی اداره کل شهرسازی مازندران خبر داد

ساخت 120 پروژه اداری در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از ساخت 120 پروژه ساختمان اداری در مازندران خبر داد.

ساخت 120 پروژه اداری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید محمد محمدی‌تاکامی از ایمنی، فناوری مناسب و مدیریت کیفیت به عنوان سه اصل تاثیرگذار در ساخت‌ و سازها یاد کرد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد: این موارد از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در نظام فنی و اجرایی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: پاسخگویی به عوامل ذی‌نفع، توجه به خلا‌قیت و نوآوری، حفظ منافع ملی، استفاده از تجارب جهانی، توجه به صلا‌حیت، در نظر داشتن آموزش، پایش و ارزیابی پیمانکاران و مشاوران، اخلا‌ق حرفه‌ای، مشارکت تشکل‌ها، کاهش آسیب‌پذیری و پدافند غیرعامل از دیگر مواردی است که به عنوان یک اصل در نظام فنی و اجرایی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول درباره عملیات اجرایی در دست اجرای این اداره کل در سطح استان تصریح کرد: هم‌اکنون این اداره کل ساخت ساختمان‌های اداری مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی مشتمل بر بیش از 120 پروژه ساختمان اداری از جمله فرمانداری‌ها، ادارات کل و شهرستانی، کتابخانه‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و بیمارستان‌های دولتی فوق تخصصی را برعهده دارد که از جمله می‌توان به عملیات اجرایی تجهیز و توسعه ساختمان فرمانداری آمل با صرف اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال اشاره کرد.

محمدی‌تاکامی درباره مشخصات اجرایی این پروژه خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز ساختمان فرمانداری آمل از سال 1387 با مساحت 600 متر مربعی در دستور کار قرار گرفته که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی به زودی به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران به شهرهایی که عملیات احداث ساختمان فرمانداری در آنها در حال اجرا است اشاره کرد و اذعان داشت: شهرهای ساری، گلوگاه، فریدونکنار و محمودآباد از جمله شهرهایی هستند که احداث ساختمان فرمانداری در آنها در دست اجرا است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول