اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

آیت‌الله اشرفی اصفهانی در جبهه‌ها به رزمندگان اسلام روحیه می‌داد

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت‌الله اشرفی اصفهانی بارها در جبهه‌های مختلف حضور یافت و با سخنرانی‌های دلنشین، به سپاهیان اسلام روحیه بخشید.

آیت‌الله اشرفی اصفهانی در جبهه‌ها به رزمندگان اسلام روحیه می‌داد

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی مردی باتقوا و عالم بود و طهارت باطن داشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان زندگی سخت و پرماجرایی طی کرد و همیشه با قناعت زندگی می‌کرد و در تدریس طلبه‌ها زحمات بسیاری کشید.

ممدوحی با اشاره به خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی به مردم و انقلاب، تاکید کرد: این شهید بزرگوار با حضور در جبهه‌ها به دیدار رزمندگان می‌شتافت و مقید بود که برای آنان سخنرانی کند، بارها در جبهه‌های مختلف حضور یافت و با سخنرانی‌های دلنشین، به سپاهیان اسلام روحیه بخشید.

وی تواضع، قناعت و همراهی با انقلاب را از ویژگی‌های شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی دانست و بیان داشت: ایشان پس از 80 سال زندگی پرافتخار و خدمت به اسلام و قرآن، توسط یکی از مزدوران آمریکا و منافقین کوردل در کمال بی‌رحمی به شهادت رسید و شهادت وی انقلاب را حفظ کرد.

ممدوحی با اشاره به زحمات شهید آیت‌‌الله اشرفی اصفهانی برای حفظ وحدت مردم، اظهار کرد: شخصیت بزرگ روحانی و پایبندی وی به انقلاب دلیل عصبانیت منافقان کوردل نسبت به ایشان بود.

وی خاطرنشان کرد: روزی که آیت‌الله اشرفی اصفهانی به شهادت رسید، همه مردم سراسر غرق ماتم و متاثر شدند.

ممدوحی در پایان بیان داشت: شهادت ایشان باعث شد مردم دشمن را بهتر بشناسند و متوجه ماهیت ضد بشری دشمن شوند.

انتهای پیام/‌‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول