اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نماینده مردم ‌بجنورد‌ در مجلس‌ در گفت‌وگو فارس:

مردم خراسان‌شمالی حماسه‌ای بی‌نظیر در استقبال رهبری خلق می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان‌، گرمه و جاجرم در مجلس، سفر رهبر معظم انقلاب به استان را منشاء خیر و برکت دانست و گفت: بی‌تردید مردم فردا حماسه‌ای بی‌نظیر در استقبال رهبری خلق می‌کنند.

مردم خراسان‌شمالی حماسه‌ای بی‌نظیر در استقبال رهبری خلق می‌کنند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اکنون که به لطف الهی این توفیق را پیدا کرده‌ایم که خورشید ولایت و انقلاب از این خطه از کشور طلوع کند مردم ولایت‌مدار خراسان‌شمالی که در دوران دفاع مقدس هزاران شهید‌، جانباز‌، آزاده را در خود جای داده است، افتخار میزبانی از ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را پیدا کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه اهالی این استان با حضور گسترده خود در استقبال، قدر‌دان عنایت معظم‌له بوده و بار دیگر رسم میهمان‌نوازی خود را در قبال عزیزترین و شر‌یف‌ترین میهمان این دیار به جای می‌آورند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و با حضور آگاهانه ولایت‌مداری و علاقه‌مندی خود به رهبری نظام و ولایت فقیه ستون مستحکم نظام را اثبات خواهند کرد.

جعفری اضافه کرد: به طور حتم این سفر مبارک‌ رهبر انقلاب، بر‌کات معنوی را فراهم  می‌کند که باید حداکثر استفاده از این فرصت بشود.

رهبر انقلاب اسلامی ‌صبح فردا وارد بجنورد می‌شود.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول