اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

مردم شیروان آماده استقبال از مقام معظم رهبری هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان گفت: مردم این شهرستان برای استقبال از رهبر معظم انقلاب آمادگی دارند.

مردم شیروان آماده استقبال از مقام معظم رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالصمد صفرنژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه ستاد استقبال از رهبری در این شهرستان گفت: بی‌تردید مردم این شهرستان همگام با مردم استان حماسه بزرگی را در استقبال از نایب امام زمان(عج) خواهند داشت.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه در بین مسلمانان جهان و آموزه‌های دینی تاکید کرد: ولایت فقیه منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

نماینده عالی دولت در شیروان از ولایت فقیه به عنوان محور تمام ارزش‌های دینی یاد کرد و گفت: تجربه میزبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی توفیق بزرگی بوده که نصیب این خطه از کشورمان شده است.

وی با بیان اینکه سفر رهبری در درجه نخست سفری معنوی است، تصریح کرد: این سفر با هدف دیدارهای مردمی صورت می‌گیرد و برکات آن سرشار خواهد بود.

به گفته صفرنژاد، مردم در شهرستان شیروان نه تنها همراه دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ریزی‌های استقبال از رهبری، بلکه پیشگام از آنان حرکت می‌کنند.

وی همچنین از ساماندهی 45 دستگاه اتوبوس مزین به پوسترهای رهبر معظم انقلاب برای حضور در آیین استقبال رهبری در بجنورد خبر داد و افزود: این تعداد اتوبوس علاوه بر سواری‌های شخصی بوده که به صورت خودجوش در حماسه بزرگ حضور و استقبال از رهبری شرکت خواهند کرد.

فرماندار شیروان همچنین از رسانه‌ها به عنوان تأثیرگذارترین گروه در جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید برادری و اخوت خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار اثبات کنند که اگر این اتفاق در شهرستان بیفتد، یقیناً با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام مسئول ستاد استقبال از رهبری در خراسان‌شمالی، رهبر فرزانه انقلاب دوشنبه هفته آینده در جمع مردم شیروان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول