اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت حضور پر خیر و برکت رهبری

کتاب‌های تألیفی ‌مقام معظم رهبری ‌گردآوری شد

خبرگزاری فارس: کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی از ایجاد قفسه کتاب‌های ولایت در کتابخانه‌های عمومی این استان به مناسبت حضور پر خیر و برکت رهبری خبر داد.

کتاب‌های تألیفی ‌مقام معظم رهبری ‌گردآوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، احسان سیفی اظهار کرد: به مناسبت حضور پر خیر و برکت مقام عظمای ولایت کتاب‌های تألیفی مقام معظم رهبری و نیز مجموعه کتاب‌هایی که از بیانات ایشان گردآوری شده است، به شکلی ویژه تحت عنوان «قفسه کتاب‌های ولایت» در کتابخانه‌های عمومی ایجاد می‌شود.

وی افزود: حضور ماندگار مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی و شور و شوق این واقعه، تأثیری جاودانه را بر این استان ولایت‌مدار و فرهنگ‌دوست، گنجینه فرهنگ‌ها در پی خواهد داشت، که این امر به خصوص در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، با توجه به اینکه مقام معظم رهبری خود اهل کتاب و مطالعه هستند، برآیندی عمیق و همیشگی را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی گفت: کتاب‌هایی مانند شرح اسم، من و کتاب، انسان 250 ساله، بصیرت و استقامت، ولایت و حکومت، اردوی جهادی نقشه نقش بر آب، زن و هویت حقیقی، فلسطین، معارف انقلاب، من و کتاب، روشنای علم، درس‌های عاشورا، دغدغه‌های فرهنگی، نقش رهبری در مدیریت بحران‌ها، از جمله منابعی است که در این قفسه کتاب ولایت برای آشنایی هر چه بیشتر اهالی کتاب و کتاب‌خوانی با کتاب‌های مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول