اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو اعلام کرد

اختصاص 7 میلیارد تومانی اعتبار در سال 90 از محل سفر رهبری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: در سال 90 هفت میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رهبری به شهرستان دالاهو اختصاص داده شد که امسال نیز همین انتظار را داریم.

اختصاص 7 میلیارد تومانی اعتبار در سال 90 از محل سفر رهبری

علی هاشمی‌نیا در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: 20 مهرماه خاک کرمانشاه با قدوم مبارک مقام معظم رهبری مزین شد و حضور ایشان در بین مردم ولایت‌مدار و شجاع استان روح امید دوباره را در قلب یک‌یک آنها دمید.

هاشمی‌نیا ادامه داد: مرد، زن، پیر و جوان کرمانشاهی 8 سال در برابر تجاوز رژیم صدام به حمایت استکبار جهانی دلیرانه ایستادگی کردند و جان و مال خود را برای دفاع از خاک و ناموس تقدیم نظام کردند.

وی افزود: اینک این روزها فضای استان یادآور روز میزبانی استان کرمانشاه است از مهمانی از دیار حق و عدالت، مهمانی که دیدنش با اشک شوق همراه بود، مهمانی که وجودش باعث دلگرمی شده بود.

فرماندار شهرستان دالاهو تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر کرمانشاهیان از رهبری برگ‌ زرین دیگری را به افتخارات این استان اضافه کرد، در استقبال از رهبری دیدیم خانواده‌های شهدا عکس عزیزان خود را در دست داشتند چرا که شهدا نیز به استقبال مقام معظم رهبری آمده بودند.

وی با اشاره به خیر و برکت سفر رهبری خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری از لحاظ معنوی و مادی برای استان و شهرستان دالاهو برکات زیادی را به همراه داشت.

هاشمی‌نیا با بیان مصوبه‌های سفر رهبری برای شهرستان دالاهو گفت: زمان اجرای مصوبه‌های سفر رهبری سه سال است و رشد پروژه‌هایی که از محل سفر رهبری در سال 90 در این شهرستان انجام شد، 85 درصد است.

وی اجرای طرح هادی روستایی برای سه روستا با اعتبار 900 میلیون تومان را از مصوبه رهبری در سال 90 اعلام کرد و گفت: طرح هادی این سه روستا اجرا شده است.

فرماندار شهرستان دالاهو اجرای طرح هادی در دو روستا سلیمان‌آباد و بی‌موش با اعتبار 600 میلیون تومان از محل سفر رهبری، گازکشی به 14 روستای بخش مرکزی، احداث سالن سرپوشیده برای دانش‌آموزان با اعتبار 400 میلیون تومان از محل سفر رهبری و احداث استخر‌ شنای دانش‌آموزی با اعتبار 600 میلیون تومان از محل سفر رهبری را از دیگر مصوبه سفر مقام معظم رهبری دانست.

وی اظهار کرد: آبرسانی روستایی به مجتمع نی‌لگ با اعتبار 100 میلیون تومان، کمک به مساجد شهرستان و مراکز فرهنگی با اعتبار 100 میلیون تومان و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتالی در کرند با اعتبار 125 میلیون تومان از دیگر مصوبه‌های هستند که تامین اعتبار آن از محل سفر مقام معظم رهبری بوده است.

هاشمی‌نیا با بیان اینکه در طی این سه سال شهرستان دالاهو به اندازه 10 سال پیش خواهد رفت افزود: کمک به ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی دالاهو با اعتبار 200 میلیون تومان، احداث سه پاسگاه انتظامی بی‌ونیژ، زرده و دوشمیان با اعتبار 360 میلیون تومان و اجرای عملیات آب و خاک و توسعه روش‌های نوین آبیاری با اعتبار 225 میلیون تومان شهرستان دالاهو را به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد رساند.

وی با اشاره به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای کمک به مددجویان تصریح کرد: کمک به تعمیر 100 واحد مسکونی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار 33 میلیون تومان، تامین 34 مورد لوازم ضروری منزل برای مددجویان با اعتبار 30 میلیون تومان و تامین 75 مورد جهیزیه برای مددجویان زیر پوشش با اعتبار 35 میلیون از دیگر مصوبه‌های سفر مقام معظم رهبری بوده است.

فرماندار شهرستان دالاهو تامین اعتبار دو باند کردن قطعه 2 از اسلام‌آباد‌غرب تا نزدیک خسروآباد را از محل اعتبارات سفر رهبری عنوان کرد.

هاشمی‌نیا با بیان اینکه از خیر و برکت سفر رهبری در یک سال راه دو ساله طی می‌کنیم گفت: در سال 90 از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری 7 میلیارد تومان به شهرستان دالاهو اختصاص داده شد که امسال نیز به تناسب کمیته برنامه‌ریزی انتظار همین اعتبار را از دفتر مقام معظم رهبری داریم.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول