اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

یعقوب‌وار چشم‌هایمان را به جاده می‌دوزیم و در افتخار آمدن یوسف جان بی‌تابیم

خبرگزاری فارس: امروز چشم‌ها را به امید آمدن یار می‌گشاییم. امروز خورشید تابناک‌تر از همیشه بر فراز بام خراسان‌شمالی درخشیدن گرفته و حال و هوای شهر را دگرگون کرده، شور و حالی در دل‌ها برپاست.

یعقوب‌وار چشم‌هایمان را به جاده می‌دوزیم و در افتخار آمدن یوسف جان بی‌تابیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، می‌آید، با سواری از قبیله عشق، می‌رسد یوسف جانمان و این انتظار به پایان می‌رسد. دل در پوست جان نمی‌گنجد و تیک تاک ساعت دل‌ها را به هیجان نزدیک‌تر می‌کند، دیگر لحظه، لحظه وصل است، لحظه دیداری عاشقانه، دیداری وصف‌ناپذیر. زبان از سرایش چنین وصفی جا مانده است.

امروز کوه‌ها و دشت‌های خراسان‌شمالی برای حضور این شکوه بی‌نظیر قیام می‌کنند، برای این شکوه بی‌بدیل. شهر بجنورد این روز را در دل تاریخی‌اش برای همیشه ثبت خواهد کرد.

تمام دل‌ها در این شهر به وجد آمده و با چشم‌هایی مملو از اشک شوق برای آمدنش قلب‌ها می‌تپد، ای امید جان‌ها، جاده‌های شهر را برای حضور سبزتان آذین بسته‌ایم، تا بیایی. ای از نسل زلال آب، ای از نسل تابناک خورشید، ای رهبر انقلاب اسلامی، دل‌ها بی‌قرار آمدنت است. بیا که در این انتظار چونان شمع می‌سوزیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول