اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

چشمه محبت رهبری رو به مردم جاری می‌شود

خبرگزاری فارس: این روزها حال و هوای دیار ما در فصل پاییز، رنگ و بوی بهار را گرفته است.

چشمه محبت رهبری رو به مردم جاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شور و شوق وصف‌ناپذیری در جای جای استان بپاست که گویی نوروز و بهار از راه می‌رسد.

سال‌های سال است که چشمان زیادی به دروازه این استان دوخته شده‌اند که تا کی امام عزیزمان از راه می‌رسد.

لحظه‌ها، ساعت‌ها، روزها، ماه‌ها و سال‌های فراوانی گذشت، اما شور و شوق و امید  همچنان در دل این مردم زنده مانده تا اینکه خبر رسید که بهار این مردم در راه است و وقتی این خبر آمد، گویی روحی تازه در کالبد این مردم دمیده باشند و به همین سبب سر از پا نمی‌شناختند.

کسی در این دیار گام می‌گذارد که چراغ و راهنما و هادی تمام مردم مسلمان جهان است و لذا قطعا نور وجود مبارکش چراغ راه‌ها خواهد شد.

امام عزیزی پا در خاک شهیدپرور خراسان‌شمالی می‌گذارد که با این مردم و این سرزمین بیگانه نیست، دلبستگی‌اش به خاک خراسان کتمان‌ناپذیر است که خود فرموده است؛

«دلبسته یاران خراسانی خویشم»

امروز سلاله پاک حضرت رسول (ص) و فرزند خلف آل پیامبر رحمت و رأفت، سید والامقام منت نهاده و قدم بر دیدگان ما می‌گذارد، ایشان صاحب‌خانه دل‌های این مردم است مردمی که در تعداد شهدای تقدیمی به انقلاب و نظام اسلامی به نسبت جمعیت جزو استان‌هایی برتر کشور است. مردم ولایت‌مدار و عاشقی که عشق مولایشان را با هیچ لذتی در دنیا در دنیا عوض نمی‌کنند.

اگر در جای جای این استان پهناور در روستا و شهر گام بگذاری نشانه‌های طلوع خورشید و آمدن بهار و شکفتن گل همیشه بهار ایران زمین را به عینه خواهید دید.

پرچم‌های سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی، تمثال‌های مبارک رهبری، روشن کردن اسپند و چراغ‌های سردر مغازه‌ها نشان می‌دهد که قرار است میزبان مهمانی عزیز و والا مقام و بهتر از جانی باشیم.

ولایت جان جانان است و ولایت‌مداری اوج کمال و عزت و لذا مردم عزیز ما بر خود می‌بالند که اگر عزت و سربلندی یافته‌اند به مدد ولایت و رهبری امام عزیزمان است که امروز مولا و مقتدای عالم است و هر خیزش، انقلاب، حرکت اصلاحی و ضد استکباری که در دنیا بروز و ظهور می‌کند، الهام گرفته از این نظام الهی و هدایت‌های رهبری فرزانه چون مقام معظم رهبری است.

امیدواریم که بتوانیم از این آزمون الهی سربلند، موفق و سرافراز بیرون بیاییم و لیاقت این عید و بهار جاودانه باشیم.

==========

علی محمد جهانی

==========

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول