اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

20 مهرماه یادآور بیعت دوباره کرمانشاهیان با رهبری است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: عظمت و شکوه سفر 20 مهرماه یادآور بیعت‌ و حماسه‌هایی است که مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه با مولا و مقتدای خویش خلق کردند.

20 مهرماه یادآور بیعت دوباره کرمانشاهیان با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه طی گفتگویی با اشاره به در آستانه قرار گرفتن تاریخ نخستین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان، گفت: مردم استان کرمانشاه در سال گذشته میزبان قدوم پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب بودند و از پرتو سفر رهبری، فضای معنوی خاصی در استان طنین‌انداز شد و همچنین مصوبات خوبی نصیب مردم استان شد.

هاشمی افزود: 20 مهرماه سال 90 در فکر و اندیشه مردم استان حک شده است لذا وظیفه ما مسئولان استانی استقبال مناسب و تدارک و اجرای برنامه‌های متنوع از سالگرد سفر معظم به استان است‌.

 هاشمی تصریح کرد: عظمت و شکوه سفر 20 مهرماه یادآور بیعت‌ها و حماسه‌هایی است که مردم ولایتمدار استان کرمانشاه با مولا و مقتدای خویش خلق کردند.

وی خاطر‌نشان کرد: مردم متعهد و ولایی استان کرمانشاه همواره و پیوسته در مقاطع حساس انقلاب با تابعیت محض از ولی‌فقیه زمان خویش توانسته‌اند راه و اندیشه امام عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سفر 20 مهرماه سال گذشته مقام معظم رهبری جدا از برکات معنوی دارای برکات مادی بسیار ارزشمندی بود که باعث تحول و توسعه گسترده در استان شد.

وی با اشاره به افزایش چند برابری بودجه 91 نسبت به سال‌های قبل گفت: اعتبار مصوبات سفر رهبری به استان با رشد و جهش قابل توجهی همراه است بطوری‌که به هیچ عنوان با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست.

وی در ادامه به پروژه راه‌آهن غرب کشور به عنوان یکی از مصوبات مهم سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پروژه راه‌آهن غرب با سرعت خوبی در حال اجراست و پروژه راه‌آهن کرمانشاه به خسروی به پشتوانه مصوبات سفر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی و عملیاتی گردید.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که مراسم نخستین سالگرد سفر رهبری در استان را به بهترین و زیبا‌ترین شکل ممکن برگزار کنیم.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: تنها رمز پیروزی و اقتدار بیش از پیش میهن اسلامی اجرای فرامین و حرکت در جهت خط ولایت‌فقیه است که حرکت در این مسیر باعث شکست و یأس دشمنان در طراحی توطئه علیه کشور است‌.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول