اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

اعتمادسازی در جامعه یکی از رمز‌های موفقیت پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اعتمادسازی و جلب مشارکت اقشار مختلف را جامعه یکی از مهم‌ترین رمزهای موفقیت پلیس دانست.

اعتمادسازی در جامعه یکی از رمز‌های موفقیت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی تشکیل شد، اظهار داشت: مهم‌ترین هدفی که از اجرای برنامه‌های مختلف اعم از فرهنگی و اجتماعی در هفته ناجا دنبال می‌شود جلب اعتماد و مشارکت عمومی مردم با پلیس است بنابراین چگونگی برگزاری برنامه‌ها و کیفی‌سازی آنها باید به عنوان یک وظیفه خطیر و دائمی در طول سال تداوم پیدا کند و به عنوان یک اصل مهم در سر لوحه کاری فرماندهان قرار گیرد.

وی جلب اعتماد و مشارکت عمومی را به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس در رسیدن به امنیت پایدار عنوان کرد و بیان داشت: این سرمایه اجتماعی، عاملی در افزایش همبستگی ملی، کاهش قومیت‌گرایی و عبور از بحران‌های مختلف است.

نصرتی با بیان اینکه در جهان پیشرفته امروز سرمایه اجتماعی به عنوان ضلع سوم سرمایه هر سازمانی مطرح می‌شود، گفت: برنامه‌های هفته ناجا باید به منظور حصول این سرمایه حول سه محور ارتباط، تعامل و مشارکت اجتماعی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی توجه به نیروی انسانی و خانواده معظم شهدا، تجلیل از خانواده‌های بازنشستگان، تعامل با روحانیت و استفاده از ظرفیت نماز جمعه و توانایی‌های اساتید، نخبگان و محیط‌های دانشگاهی در هفته ناجا را خواستار شد و اظهار داشت: این اقدامات می‌تواند گامی موثر در جهت شناسایی اهداف و برنامه‌های ناجا با هدف تسهیل در دستیابی به امنیت پایدار محسوب شود.

وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق طرح بازگشایی مدارس خطاب به همه فرماندهان خاطرنشان کرد: جلوگیری از بروز مزاحمت‌های خیابانی، ایجاد سهولت در رفت‌وآمد دانش‌آموزان در نقاط پرتردد و اجرای برنامه‌های آموزش همگانی باید با جدیت دنبال شود.

نصرتی، ارائه آموزش‌های همگانی را در ارتقای دانش انتظامی این قشر از جامعه تاثیرگذار دانست و افزود: این قبیل امور باید در برنامه‌‌کاری همه فرماندهان استانی و شهرستانی گنجانده شود تا چشم‌انداز ترسیم شده، تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول