اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی استان قزوین:

اعتماد به پلیس امنیت جامعه را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: اعتماد به پلیس امنیت جامعه و آرامش خاطر شهروندان را تضمین می‌کند.

اعتماد به پلیس امنیت جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب‌ در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سومین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان استانی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پلیس به عنوان دستگاهی که امنیت را در جامعه رواج می‌دهد حاکمیت خود را بر  پایه اعتمادهای مردمی بنا کرده است و این مردم هستند که با اعتماد به سبزپوشان نیروی انتظامی می‌توانند در بهره‌وری پلیس در راه امنیت نقش بزرگی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های استان قزوین را اصناف تشکیل می‌دهند، افزود: حضور یک ششم جمعیت استان قزوین در این راه نشانگر این است که این قشر می‌توانند نقش مهمی را در امنیت بازار این استان ایفا کند.

جعفری‌نسب هدف از برگزاری این همایش را وحدت بین اصناف و پلیس در راستای نظم و امنیت جامعه با اهداف کنترلی ناجا در پیشگیری از تخلفات عنوان کرد و گفت: در طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از 10 هزار بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اصناف مورد اعتماد مردم هستند، ابراز کرد: قشر عظیم و بزرگ اصناف اگر می‌خواهند نظارت خوبی بر بازار داشته باشند باید در مسیری حرکت کنند که مردم آنها را باور داشته باشند تا چرخه خرید و فروش در تمامی ایام سال به خوبی به حرکت در بیاید.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در حوزه صنعت فعالیت می‌کنند، می‌توانند با قدرت فکری و سرمایه‌ای که در اختیار دارند دغدغه‌های مردم را‌ کم ‌و مشکلات گرانی را تا حد زیادی کاهش دهند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه اصناف در طول 34 سالی که از پیروزی جمهوری اسلامی می‌گذرد همیشه توجه خاصی به اعتقادات و معنویات داشته‌ است، یادآور شد: این قشر عظیم می‌تواند در کنترل بازار و امنیت اصناف نقش مهمی را در آرامش و امنیت جامعه ایفا کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر ادامه‌دهنده راه امام خمینی (ره) و شهدا در کشور است، اظهار کرد: در شرایطی که دولت‌های بیگانه با شدیدترین هجوم‌های خود به دنبال آسیب به نظام هستند، طوری باید رفتار کرد که حس مشارکت عمومی و وحدت در تمام زمینه‌ها به ویژه امنیت حفظ شود.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با ایجاد مراکز مشاوره در نیروی انتظامی مشکلات این قشر عظیم مردمی را با گفت‌وگو در حد توان خود برطرف کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول