اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال‌ احمر آذربایجان‌غربی:

انبار ذخیره‌سازی کالاهای هلال‌ احمر در بوکان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: انبار ذخیره‌سازی کالاهای اساسی هلال احمر در آینده نزدیک در بوکان احداث می‌شود.

انبار ذخیره‌سازی کالاهای هلال‌ احمر در بوکان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، یحیی زینال‌پور در دهمین جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی که در شهرستان بوکان برگزار شد، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم در این سازمان برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و براساس آموزه‌های اسلام و قرآن به مردم خدمت‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به کمک‌های جمعیت هلال احمر به زلزله‌زدگان شهرستان‌های هریس و ورزقان در آذربایجان‌شرقی افزود: کمک‌های جمعیت هلال احمر در این شهرستان‌ها به قدری گسترده بود که موجب رضایت مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

زینال‌پور ‌از احداث انبار ذخیره‌سازی کالاهای اساسی این جمعیت در شهرستان بوکان خبر داد و گفت: با تهیه زمین و اعتبار مورد نیاز، این انبار در آینده نزدیک احداث می‌شود.

همچنین فرماندار بوکان در این ارتباط گفت: جمعیت هلال احمر یکی از بزرگترین شبکه‌های بشردوستانه در سطح جهان است.

حسن عباسی افزود: خدمت بی‌منت به نوع بشر موهبتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و باید داوطلبان جمعیت هلال احمر قدر این نعمت را به خوبی بدانند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر برای کارایی بیشتر در زمینه خدمات‌رسانی به انسان‌ها باید آموزش را در راس کارها قرار دهد.

عباسی گفت: در زمینه آموزش توسط هلال احمر باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد تا خدمات این جمعیت، پر‌ثمرتر از گذشته باشد.

امام جمعه بوکان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های این سازمان گفت: خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان و بازماندگان یک عبادت است و جمعیت هلال احمر و اعضای آن قطعا نزد پیشگاه باری تعالی پاداش اخروی بابت این تلاش‌ها دریافت می‌کنند.

دهمین جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی با شعار «مدیران خلاق، توان داوطلبی و تحقق ماموریت‌ها» با حضور مدیرعامل، معاونان و همه روسای هلال احمر شهرستان‌های استان به مدت دو روز در بوکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول