اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس:

جامعه را به سوی آموزش همگانی ترغیب کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: لازم است که جامعه را به سوی آموزش همگانی ترغیب کنیم.

جامعه را به سوی آموزش همگانی ترغیب کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نخستین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار داشت: میزان آموزش و آمادگی شهروندان این استان در مقابل بلایای طبیعی هنوز مطلوب نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن این استان باید تلاش کنیم با اطلاع‌رسانی صحیح و بدون ایجاد نگرانی در بین مردم، جامعه را به سوی آموزش‌های همگانی ترغیب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در مقوله حوادث طبیعی  تصریح کرد: با آموزش همگانی و آماده ساختن شهروندان می‌توانیم صدمات ناشی از حوادث را به حداقل برسانیم.

ابراهیمی برگزاری مانور تخصصی امداد و نجات در شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های هلال احمر در این هفته خواند و اضافه کرد: این مانور در شاخه‌های امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان، اسکان اضطراری و مانور لحظه صفر برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: برگزاری گردهمایی و جلسات باشگاه امدادگران، تجلیل از مربیان امداد و نجات و فراخوان ویژه ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی عمومی از دیگر برنامه‌های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی است.

ابراهیمی اضافه کرد: افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای جلیان فسا و پایگاه امداد جاده‌ای رزک جهرم و افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای ممسنی، محور نورآباد قائمیه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

افزایش شعب جمعیت هلال‌ احمر در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در ادامه از افتتاح شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان رستم و خرامه خبر داد و تصریح کرد: شعب‌ جمعیت‌‌‌ طی دو سال‌ گذشته از 21 شعبه به 26 شعبه در سطح این استان افزایش یافته است.

ابراهیمی همچنین از راه‌اندازی سیستم Voip و اتوماسیون اداری جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: استان فارس مقام دوم کشوری در زمینه جذب اعتبارات عمرانی را در سطح کشور در اختیار دارد.

وی گفت: با همکاری آموزش و پرورش این استان، آموزش همگانی در مدارس سراسر فارس انجام می‌شود که طی چهار سال تمام دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در پایان گفت: مرکز آموزش همگانی و ساختمان دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. 

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول