اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری دماوند:

انزجار مسلمانان نسبت به رژیم جعلی اسرائیل همیشگی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری شهرستان دماوند گفت: انزجار مسلمانان جهان نسبت به رژیم جعلی اسرائیل همیشگی است و هیچ وقت پایان نمی‏پذیرد.

انزجار مسلمانان نسبت به رژیم جعلی اسرائیل همیشگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان دماوند در سال 91 که با حضور معاونان فرماندار، ائمه جمعه شهرهای شهرستان و مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‏های دولتی در مجتمع خیریه حاج اکبر ابراهیمی، خیر بزرگ مدرسه‏ساز برگزار شد، در ابتدا به مناسبت‏های اخیر و در رأس آن به روز جهانی قدس اشاره کرد.

وی گفت: روز قدس، روز مبارزه با سردمدار فساد و تروریست جهانی و یکی از یادگارهای امام عزیز است.

قاسمی‏فرزاد افزود: به یاری خدا، امسال هرچه با شکوه‏تر در این مراسم عبادی و سیاسی شرکت می‏کنیم و یک بار دیگر به مستکبران جهان نشان خواهیم داد که تنفر و انزجار مسلمانان نسبت به صهیونیسم تا مادامی که این رژیم جعلی وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در مقابل استکبار جهانی و حملات سهمگین آن توانسته‏ایم مقاومت جانانه‏ای داشته باشیم، به واسطه وحدت و انسجام است.

رئیس شورای اداری شهرستان دماوند افزود: دشمن سعی دارد با تهدید و تحریم این وحدت را خدشه‏دار کند؛ اما مردم با بصیرت و آگاه ما با صلابت هرچه تمام‏تر با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکم دیگری بر دهان استکبار خواهد کوبید.

* زلزله آذربایجان‏شرقی یک زنگ خطر است

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار داشت: این زلزله، یک زنگ خطر است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: ما باید برای مقابله و مواجهه با بحران‏هایی از این دست با انجام تدابیر خاص و مانورهای مختلف آمادگی خود را بالا ببریم.

وی بیان داشت: شاید بروز زلزله به خودی خود بحران بزرگی نباشد؛ اما سوء تدبیر و مدیریت در این موارد می‏تواند فاجعه سنگین‏تری را رقم بزند و این موضوع باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی‏فرزاد یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی توسط نظام به شهرها و روستاها مخصوصاً مناطق محروم ارائه شده و این موضوع در دولت‏های نهم و دهم افزایش بیشتری یافته است.

وی افزود: باید توجه داشت اعتباراتی که در اختیار قرار دارد، محدود و مشخص است و دولت با رویکرد توجه به مناطق محروم و نگاه عدالت‏محور آن را توزیع می‏کند.

فرماندار شهرستان دماوند به خدمات ارائه شده در روستاها در دولت‏های نهم و دهم اشاره و تصریح کرد: در این دولت چند خدمت بزرگ شامل برق، گاز، آب آشامیدنی و راه آسفالت به روستاها ارائه شده و مسئولان دست به دست هم داده‏اند تا این اقدامات بیش از پیش توسعه یابد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول