اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

باند کلاهبرداری میلیاردی جعل اسناد زمین در مشهد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: اعضای یک باند سه نفره که در مشهد با جعل اسناد زمین‌ها اقدام به کلاهبرداری میلیاردی می‌کردند توسط ماموران آگاهی خراسان‌رضوی دستگیر شدند.

باند کلاهبرداری میلیاردی جعل اسناد زمین در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار کرد: در پی اعلام مدیرعامل یک شرکت مبنی بر اینکه در سنوات گذشته هیئت مدیره سابق شرکت برای اعضای خود اقدام به خرید دو قطعه زمین در محدوده مشهد از فردی به هویت بابک می‌کنند و با توجه به تبانی در قیمت‏گذاری نامناسب، فروشنده به هیئت مدیره مبالغ رشوه در غالب فروش زمین نقدا پرداخت می‌کند که مراتب در دستور کار اکیپ مجربی از کارشناسان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کارشناسان مبارزه با جرایم اقتصادی با مراجعه به سوابق قبلی و قراردادهای تنظیمی که توسط فروشنده و خریدار منعقد شده بود به سرنخ‌هایی از کلاهبرداری دست یافتند که در این رابطه، با هماهنگی‌های مقامات قضایی سه نفر دستگیر شدند که فروشنده از بستگان یکی از اعضای هیئت مدیره قبلی بود.

بیدمشکی افزود: (متهم ردیف دوم) از طریق وی به هیئت‌مدیره شرکت معرفی شده و اعلام داشته چون من در فروش زمین سود خوبی نصیبم شده مبلغ سه میلیارد و 730 میلیون ریال توسط متهم ردیف اول به متهم ردیف سوم که مدیر مالی شرکت هم بوده به عنوان حق سکوت پرداخت می‌شود و متهم ردیف سوم نیز که خویشاوندی با فروشنده داشته به ازای مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال معادل آن، یک قرار داد خرید و فروش زمین از همان اراضی بین خودش و فروشنده تنظیم می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: در این رابطه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول