اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بابل:

همه آحاد مردم می‌توانند عضو هلال احمر شوند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل گفت: برای همه آحاد مردم این شرایط فراهم است تا عضو هلال احمر شده و در حوادث طبیعی و غیرطبیعی به آسیب‌دیدگان خدمت کنند.

همه آحاد مردم می‌توانند عضو هلال احمر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی پورباقر ظهر امروز در سومین یادواره شش شهید امدادگر جمعیت هلال احمر بابل اظهار داشت: امدادگری، اقدامی بسیجی بدون ریا و منت بوده که در شرایط سخت و حساس، خدمات ارزنده و با ارزشی به مردم ارائه می‌دهد.

وی افزود: امدادگران از جمله گروهی بودند که با وجود تلاش زیاد و کار مشقت‌بار در طول هشت سال دفاع مقدس ناشناخته ماندند در حالی که این پزشکان بی‌ریا در خط  مقدم جبهه، خادمان واقعی عرصه ایثارگری بودند.

پورباقر بیان داشت: شهدا الگوی واقعی ما در خدمت‌رسانی انسان‌دوستانه به مردم هستند و این یادواره سبب می‌شود تا جوانان و داوطلبان امدادگر با تاسی از شهدا، خالصانه، تخصص و مهارت خود را در اختیار ملت قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه این یادواره‌ها باید تخصصی برگزار شود، تصریح کرد: این یادواره‌ها باید تخصصی شده و در همه لایه‌های اجتماعی ریشه بزند تا خدمات جهادی و بهینه را ارائه کند.

رئیس جمعیت هلال احمر بابل اذعان داشت: برای همه آحاد مردم این شرایط  فراهم است تا  عضو بشر دوستانه هلال احمر شده  و در حوادث طبیعی و غیرطبیعی به آسیب‌دیدگان خدمت کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول