اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس قابل قبول است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با تأکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و مطلوب از سوی رسانه‌ها گفت: عملکرد خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی صحیح قابل قبول است.

اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس قابل قبول است

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مشکلات اقتصادی ایجاد شده از ناحیه دشمن و عوامل داخلی همان دشمن در داخل کشور است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با استقلال، دیانت، پیشرفت و تکنولوژی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مقابله کند و به همین دلیل نیز با ایجاد گرانی درصدد است تا مردم را از انقلاب و نظام دور کند.

امام جمعه تاکستان تأکید کرد: وحدت مسئولان و سران قوا شرط اساسی و مهم عبور از این شرایط است.

اسلامی ادامه داد: ملت تابع ارزش‌ها و مقام معظم رهبری هستند و بارها به تجربه رسانده که اختلافی در بین مردم وجود ندارد و مسئولان نیز باید از این وحدت مردم بهره ببرند.

وی پیرامون مباحث مطرح شده پیرامون ارتباط با آمریکا گفت: بحث آمریکا و غیر آمریکا مطرح نیست بلکه هر کشوری بخواهد ما را ببلعد و غارت کند، ارتباطی نخواهیم داشت ولی ارتباط بر اساس منافع طرفین نفی نمی‌شود.

اسلامی پیرامون افتتاح هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین نیز عنوان کرد: کتاب از مهم‌ترین ابزار رشد فرهنگ و توسعه و گسترش این مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی تأکید کرد: تولید کتاب‌هایی با حجم کم و ارزش‌های بالا می‌تواند در ترویج فرهنگ مطالعه در کشور نقش داشته باشد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سئوالی پیرامون عملکرد خبرگزاری فارس تأکید کرد: اطلاع‌رسانی امر خوب و مهمی است که خبرگزاری فارس نیز در این راستا عملکرد مطلوبی داشته است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول