اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خواستار شد

بررسی کارشناسی ناجا از پلاک‌گذاری خودروهای مدل پایین‌تر منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: اجرای مصوبه سازمان منطقه آزاد انزلی در پلاک‌گذاری خودروهای تا 10 هزار کیلومتر کارکرد و دو مدل پایین‌تر نیازمند بررسی کارشناسی نیروی انتظامی است.

بررسی کارشناسی ناجا از پلاک‌گذاری خودروهای مدل پایین‌تر منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعید رحیمی صبح امروز در دیدار با فرمانده و اعضای ستاد فرماندهی انتظامی گیلان در منطقه آزاد انزلی خواستار تعامل همه جانبه برای بهره‌مندی مردم از موهبت‌های این منطقه به ویژه خودروهای پلاک منطقه شد.

وی نیروی انتظامی را از جمله حساس‌ترین و مهم‌ترین نهادهای کشور دانست و افزود: این نیرو بیشترین ارتباط را با مردم دارد و همواره از زمان تشکیل منطقه آزاد دوست و همراه همیشگی این سازمان بوده است.

این مسئول با تبیین نقش موثر مناطق آزاد در توسعه اقتصادی کشورهایی مانند چین و امارات متحده عربی ابراز کرد: امروزه مناطق آزاد یک فرصت باارزش برای توسعه اقتصادی کشورها در سطح جهان محسوب می‌شوند و ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.

وی با تاکید بر ضرورت تمکین به قانون اذعان کرد: به منظور بهره‌مندی اقشار مختلف مردم استان از امکان استفاده از خودرو با پلاک منطقه آزاد، هیئت مدیره سازمان تصویب کرده که خودروهای تا 10 هزار کیلومتر کارکرد و دو مدل پایین‌تر از مدل سال نیز پلاک‌گذاری شوند.

رحیمی خواستار بررسی کارشناسانه نحوه اجرای این مصوبه از طرف نیروی انتظامی کشور شد و اضافه کرد: مسایل مربوط به شماره‌گذاری خودرو را می‌توانیم با همکاری دو جانبه برطرف کنیم و برای رسیدن به نقطه نظر مشترک، فرمانده انتظامی استان یاور ما در مسیر اجرای بهتر این طرح و اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه است.

* رونق اقتصادی زمینه‌ساز امنیت بیشتر است

فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور با بیان اینکه اعتقاد ویژه‌ای به نقش منطقه آزاد در توسعه استان داریم، اظهار کرد: اشتغالزایی و گسترش رفاه اجتماعی که به همراه خود کاهش جرایم را در بردارد از ویژگی‌های منطقه آزاد است.

ابراهیم قائدرحمتی رونق اقتصادی را زمینه‌ساز امنیت بیشتر دانست و تصریح کرد: هیچ فعالیت اقتصادی بدون وجود امنیت رونق نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال گره‌گشایی در کارها هستیم، افزود: خود را سرباز نظام و همراه با منطقه آزاد می‌دانیم.

رئیس پلیس گیلان یکی از مهم‌ترین مشکلات استان را اشتغال نسل جوان دانست و یادآور شد: اگر گامی برای اشتغال نسل جوان در منطقه آزاد انزلی برداشته شود مستقیماً به توسعه امنیت استان کمک می‌کند.

وی خواستار انتخاب طرح دریای منطقه به عنوان پایلوت طرح‌های استان شد و خاطرنشان کرد: با مساعدت و همکاری ناجا و کمک به تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گام‌های اساسی برای رشد منطقه برداشته می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول