اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه خسارات مالی فراوان

انبار بزرگ لوازم خودروهای سنگین طعمه آتش شد

خبرگزاری فارس: انبار بزرگ لوازم و قطعات اسقاط و دست دوم خودروهای سنگین و کامیون در جنوب شرق تهران طعمه آتش‌سوزی‌ شده و آتش‌نشانان سه ایستگاه برای خاموش کردن آن تلاش کردند.

انبار بزرگ لوازم خودروهای سنگین طعمه آتش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی، پس از اطلاع‌رسانی این حادثه، با توجه به وسعت محل و گستردگی آتش‌سوزی بلافاصله ایستگاه‌های 37، 78 و 63 و همچنین تانکر آب به محل آتش‌سوزی واقع در جاده خاوران، بعد از سه راهی سیمان یک مجتمع صنعتی اعزام شدند.

محمد شکریان در این باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم بخشی از این انبار روباز شعله‌ور بود و دود و آتش از آن به آسمان برمی‌خاست.

فرمانده اولین ایستگاه اعزامی افزود: محل حادثه مکانی یک هزار مترمربعی بود که مملو از قطعات و لوازم خودروهای سنگین و دیزلی بود و در آن علاوه بر وجود تعداد زیادی سیلندرهای گاز CNG ویژه اتوبوس‌ها، چندین دستگاه اتوبوس اسقاط هم متوقف بود.

وی ادامه داد: شدت آتش‌سوزی به حدی بود که حرارت ناشی از آن اجازه نزدیک شدن آتش‌نشانان به داخل انبار را نمی‌داد به همین خاطر آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی کامل، دستگاه تنفسی و چندین رشته لوله آبرسانی به کانون آتش حمله‌ور شده و سرانجام موفق شدند پس از تلاش بسیار، آتش‌سوزی را خاموش و از سرایت آتش و گسترش آن به اطراف جلوگیری به عمل آورند.

شکریان تصریح کرد: خوشبختانه تلاش مداوم آتش‌نشانان باعث شد که از سرایت آتش به انبار مجاور آن که تعداد بسیار زیادی موتورسیکلت اسقاط به طور ناایمن و نامرتب بر روی هم انباشته بودند، جلوگیری شود.

این فرمانده آتش‌نشانی در مورد خسارات وارده گفت: در جریان این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، اما خسارات سنگینی به‌ بار آمد و علاوه بر سوختن تعداد زیادی از لوازم اسقاط خودرو، سه دستگاه اتوبوس از کارافتاده نیز در میان آتش سوخت.

وی در پایان اظهار داشت: هنوز دلیل بروز آتش‌سوزی مشخص نیست و کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی آن هستند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول