اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان خبر داد

اجرای تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" همزمان با برگزاری دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در کرمان به روی صحنه می‌رود.

اجرای تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" در کرمان

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در برگزاری دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند نقش پررنگی دارد.

وی از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی با حضور استاد برجسته اسماعیل همتی‌فر از تهران در کرمان خبر داد و ابراز داشت: تعدادی از هنرمندان عرصه نمایش‌نامه‌نویسی در این کارگاه شرکت کردند.

حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: خروجی این کارگاه شش متن نمایش‌نامه کودک و نوجوان با موضوع ایثار بود.

وی افزود: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" بر اساس یکی از نمایش‌نامه‌های این کارگاه تولید شد که در دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند اجرا می‌شود.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" به مدت 9 شب از 22 تا 30 تیر ماه در تالار خانه شهر کرمان از ساعت 21 به روی صحنه می‌رود.

وی هدف از برگزاری برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان را لبیک به فرمایش رهبری مبنی بر جدی گرفتن فرهنگسازی در حوزه کودک و نوجوان ذکر کرد.

این مسئول بیان داشت: پوشش دادن اهداف و برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف فعالیت در حوزه کودک و نوجوان است.

حسنی‌سعدی گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به دنبال این امر است که با همکاری دیگر نهادها، محیط شاد و با نشاطی را با مضامین دینی و ارزشی در جامعه ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر عروسکی "سیاه‌دونه و ختمی" با 90 درصد تخفیف به روی صحنه می‌رود.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در نخستین جشنواره کودک و نوجوان شهروند نیز شرکت کرد، ابراز داشت: استقبال کودکان و نوجوانان از برنامه‌های این مجموعه مطلوب بود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول