اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجید اخشابی:

با اجرای قطعه بهار آذین جشنواره کودک را مزین به نام اما رضا(ع) می‌کنیم

خبرگزاری فارس: خواننده و آهنگ‌ساز سرشناس کشورمان گفت: چند قطعه برای اجرا در مراسم افتتاحیه جشنواره کودک و نوجوان آماده کرده‌ام و قصد دارم با اجرای قطعه بهار آذین جشنواره کودک را مزین به نام امام رضا(ع) کنم.

با اجرای قطعه بهار آذین جشنواره کودک را مزین به نام اما رضا(ع) می‌کنیم

مجید اخشابی در حاشیه نخستین روز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای نخستین بار قطعه بهار آذین را در جشنواره امام رضا(ع) به عنوان سرود ویژه جشنواره اجرا کرده‌ام و هم‌اکنون نیز امیدوارم اجرای این قطعه در جشنواره کودک آغازی مبارک برای شروع جشنوار‌ه‌ای شاد و دل‌انگیز باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر جشنواره هدف ویژ‌ه‌ای را دنبال می‌کند، تصریح کرد: به طور یقین این جشنواره نیز هدف خاصی را دنبال می‌کند اما گردهم آوردن هنرمندان کار بسیار مشکل و دشواری است که جشنواره کودک موفق به آن شده است و تنظیم برنامه‌‌ها، پذیرایی و دعوت از هنرمندان در این حجم وسیع بسیار ارزشمند است.

خواننده محبوب کشورمان ادامه داد: به طور یقین زمانی که ایده‌های این جمع در کنار یکدیگر قرار گیرد حاصلی بس نیکو دارد و موجب ارتقای سطح فکر و کارآمدی ذهن و اندیشه هنرمندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بار دوم است که در جشنواره کودک حضور دارد، تاکید کرد: جلب توجه عموم مخاطبان به یک نقطه که همانا فیلم‌های جشنواره کودک است از مزیت‌های خوب این جشنواره است، خوشحالم که در اجرای بخش موسیقی این جشنواره شرکت دارم و امیدوارم کودکان که مخاطبان اصلی این جشنواره هستند از برنامه‌های تدارک دیده شده لذت کافی را ببرند.

اخشابی با اشاره به اینکه بارها به اصفهان سفر کرده و خاطرات خوبی از این شهر دارد، گفت: گرچه من در هیچ نقطه از ایران احساس غربت نمی‌کنم اما اصفهان برای من جایگاه ویژه‌ای دارد و هر گاه به اصفهان سفر کرده‌ام به قدری احساس آرامش و آسودگی دارم که گویی در شهر خودم هستم چرا که همه چیز این شهر برای من دوست‌داشتنی است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول