اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

نصب سازه‌های 24 متری برای احشام در کنار اسکان دائم زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در کنار واحدهای احداثی برای اسکان دائم زلزله‌زدگان، سازه‌های 24 متری احشام نیز آماده و در حال نصب است.

نصب سازه‌های 24 متری برای احشام در کنار اسکان دائم زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر زلزله اخیر را سکویی برای پیشرفت توسعه منطقه عنوان کرد.

وی همت مسئولان را تلاش برای حل مشکلات مناطق زلزله‌زده و تأمین مایحتاج ضروری و تسریع در امر ساخت و ساز اماکن مسکونی و دامی عنوان کرد.

صدیقی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در کنار واحدهای احداثی برای اسکان دائم، کانکس‌های 12 متری درحال نصب بوده و برای احشام نیز سازه‌های 24 متری آماده شده و در برخی روستاها نیز نصب شده‌اند که امیدواریم با تهمیدات لازم شاهد رضایتمندی مردم این مناطق روستاهای زلزله‌زده باشیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر این حادثه را امتحان بزرگ برای مسئولان نیز ذکر کرد و افزود: در این زلزله ظرفیت‌ها و توانایی‌های مدیران و ادارات دست اندرکار بیشتر مشخص شد که امیدواریم از این تجربیات به نحو شایسته در توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه بیشتر بهره‌مند شویم.

صدیقی همچنین گفت: 98 روستای شهرستان اهر آسیب جدی دیده‌اند که عملیات ساخت و ساز با کمک و همیاری ستادهای معین استان‌های همدان، زنجان و اردبیل در حال اجراست و با توجه به خسارات وارده به بیش از چهار هزار واحد مسکونی، پروانه رایگان از سوی شهرداری برای این اماکن صادر می‌شود و با تکمیل پرونده در دفاتر پیشخوان دولت در اهر به بانک‌های مسکن برای پرداخت تسهیلات معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول