اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:

مهر پدر و مادری که زلزله از 18 کودک گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: زلزله ارسبارن دست نوازش پدر و مادر را از سر 18 کودک گرفت.

مهر پدر و مادری که زلزله از 18 کودک گرفت

علی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در اثر زلزله 6.2 ریشتری مناطق آذربایجان‌شرقی، 18 کودک بی‌سرپرست شدند.

وی افزود: این تعداد کودک زیر 18 سال هم پدر و هم مادر را در اثر این حادثه طبیعی از دست داده‌اند که هشت کودک زیر 12 سال و بقیه بین 12 تا 18 سال سن دارند.

صادقی با اشاره به اینکه هیچ یک از این کودکان به شیرخوارگاه و یا مراکز تحت نظارت بهزیستی منتقل نشده‌اند، گفت: اولویت اول بهزیستی نگهداری این کودکان توسط اقوام درجه یک است تا این کودکان با توجه به اتفاقات و مصیبت وارده از نظر روحی و در جمع خانواده دچار ضایعه و مشکل دیگری نشوند.

وی تاکید کرد: بهزیستی و مددکاران به نحوه نگهداری این کودکان نظارت دارند و با سرکشی‌های متعدد نگهداری مطلوب این عزیزان را کنترل می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: بهزیستی حمایت از این کودکان را در دستور قرار داده و برای آنان ماهیانه‌ای برای نگهداری در نظر گرفته شده که به خانواده‌های که نگهداری کودکان به آنها واگذار شده، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول