اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد:

اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس قابل قبول است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس قابل قبول است.

اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس قابل قبول است

علی اسماعیلی در حاشیه افتتاح هشتمین نمایشگاه کتاب قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون کاریکاتور موهن منتشر شده در روزنامه شرق و همچنین موضع وزارت ارشاد در این خصوص اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت‌های کاملی را پیرامون این موضوع انجام داده و کاریکاتوریست روزنامه شرق نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرده که قصد و منظور خاصی از انتشار این کاریکاتور نداشته است.

وی افزود: ولی جامعه ما، جامعه متدین و حساسی است که با درک و شعور بالا نسبت به این موارد حساسیت نشان می‌دهد و رسانه‌ها نیز باید به این مهم توجه نشان دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: یکی از ارکان اصلی دموکراسی، رسانه‌ها هستند و از همه رسانه‌ها اطلاع‌رسانی انتظار می‌رود و نه خبررسانی که باید همه رسانه‌ها به این مهم توجه کنند.

اسماعیلی ادامه داد: بین خبر و اطلاع تفاوت‌هایی وجود دارد که رسالت همه مطبوعات اطلاع رسانی است و اطلاعات نیز به این معنا است که خبر ارزیابی شده و پخته شده و آماده را منتشر کردن و رسانه‌هایی که در این زمینه گام بردارند نیز عملکردشان مورد قبول است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه خبرگزاری فارس تا چه حد در این راستا گام برداشته، اعلام کرد: همه رسانه‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند و فارس نیز اینچنین است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول