اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

صندوق حمایت از ورزشکاران در زنجان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران استان زنجان خبر داد و گفت: این صندوق به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

صندوق حمایت از ورزشکاران در زنجان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برای توسعه ورزش استان زنجان، اظهار داشت: پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی از وظایف حاکمیت است.

وی به رویکرد دولت برای وارد کردن بخش خصوصی در امر ورزش اشاره کرد و افزود: ورزش نقش مهمی در اوقات فراغت و رشد و تعالی مسائل معنوی از جمله انگیزش جامعه دارد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان به اقدامات خوب انجام شده در سطح استان زنجان در امور ورزش اشاره کرد و گفت: زنجان نخستین استانی است که بخش دولتی کمک‌های قابل توجهی به ورزش کرده است.

وی با اشاره به اینکه جلسه تشکیل شده نخستین جلسه هماهنگی بین‌ بخش خصوصی و مسئولان ورزش برای حمایت از ورزش استان است، تصریح کرد: تا 10 روز آینده این جلسه با حضور استاندار و بخش اعظم صنعت فعال استان تکرار می‌شود.

عباسی تاکید کرد: دعوت از صنایع بخش خصوصی برای استفاده از ظرفیت‌های این بخش خصوصی در امور ورزش استان زنجان انجام شده است.

وی به راه‌کار ارائه شده در مورد نحوه حمایت صنایع بخش خصوصی از ورزش اشاره کرد و گفت: تشکیل صندوق حمایت از ورزش که به صورت هیئت امنایی اداره شود از پیشنهادهایی است که می‌توان در این باره ارائه کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان دلیل هیئت امنایی اداره شدن صندوق حمایت از ورزش استان زنجان را نداشتن دغدغه نحوه هزینه‌کرد اعتبارات این صندوق اعلام کرد.

وی بر ضرورت برگزاری جلسه با انسجام بیشتر برای ساماندهی و تعیین ساز و کار صندوق برای حمایت از ورزشکاران تاکید کرد.

عباسی اضافه کرد: تشکیل جلسه بین ارگان دولتی و بخش خصوصی نقطه عطفی برای کمک به فعالیت‌های ورزش استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قصد ندارد کمک به صنایع را منوط به کمک کردن صنایع به ورزش کند، اضافه کرد: کمک به حل مشکلات صنایع از وظایف ذاتی دولت است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از برگزاری جلسه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: صندوق پیشنهاد داده شده باید ساز و کار مشخص داشته باشد این ساز و کار در جلسه آتی اعلام می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت وارد شدن شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی که توان حمایت از ورزش را دارند، برای حمایت از ورزش تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول