اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران:

ساختار کانون زبان ایران تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری مازندران از ادغام کانون زبان استان مازندران در کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: ساختار کانون زبان ایران تغییر می‌کند.

ساختار کانون زبان ایران تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم عزیززاده‌گرجی صبح امروز در جلسه‌ هماهنگی مسئولان مراکز کانون زبان استان مازندران بیان داشت: بر اساس پیشنهاد رئیس کانون زبان ایران و تایید مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور، قرار شده تا ساختار کانون زبان ایران تغییر کند و اداره‌ مراکز استانی کانون زبان به مدیران کانون پرورش فکری همان استان سپرده شود.

وی تصریح کرد: این تغییر با انتصاب یک معاون کانون زبان توسط مدیر کانون استان آغاز می‌شود و از این پس مراکز آموزشی این کانون از طریق کانون پرورش فکری، اداره می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران گفت: بر این اساس تمام فعالیت‌های اداری و آموزشی کانون زبان به کانون پرورش فکری استان سپرده شد و کانون پرورش فکری استان پاسخگوی تمام امور مربوطه خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه گستره فعالیت‌های کانون زبان و مخاطبان آن به مراتب جدی‌تر از کانون پرورش فکری است، خاطرنشان کرد: این ادغام در عین حال می‌تواند به گسترش فعالیت‌های کانون نیز منجر شود.

مدیر کانون پرورش فکری استان مازندران تصریح کرد: مهم‌ترین مبنا در فعالیت‌های اداری تعهد به کار و اخلاق است که در یک فضای دوستانه و متعهدانه می‌توان با همدلی و وجدان کاری به تحقق بیش از پیش اهداف مورد نظر نایل شد.

عزیززاده‌گرجی با تاکید بر این نکته که حفظ اخلاق و کرامت انسانی فراتر از قوانین اداری است، یادآور شد: رعایت این عامل در فضای اداری و آموزشی کانون زبان می‌تواند کارآیی و اثربخشی را بیشتر کند.

این مسئول بیان داشت: نکته اساسی در امر آموزش ارایه کیفی خدمات است که کانون زبان در این باره موفق بوده که باید در این موارد با نهایت برنامه‌ریزی و دقت کوشید تا این توفیق بیشتر شده و از سویی دیگر برای خدمات‌رسانی مناسب و برخورد کریمانه با ارباب رجوع که به عنوان یک اولویت باید به آن نگریسته شود، نهایت همت بکار گرفته شود.

وی وجود سیستم آموزشی مطلوب را از توفیق‌های کانون به نسبت سایر مراکز آموزشی عنوان و تصریح کرد: جدیت در انتخاب مدرسان کانون، بهره‌گیری از سیستم آموزشی مناسب و اهتمام جدی در امر آموزش از عمده نکات قوت کانون زبان ایران است.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه کانون زبان دارای ظرفیت بالایی است، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا برای رفع موانع و تقویت نقاط قوت کانون گام‌های موثری برداشته شود تا ظرفیت و توانمندی کانون زبان بیشتر از گذشته به جامعه معرفی شود.

عزیززاده‌گرجی با تاکید بر این مطلب که جلسات اداری کانون به صورت مرتب و منظم باید برگزار شود، گفت: بر اساس نظر مدیرعامل کانون، با وجود کارکرد متفاوت کانون زبان و کانون پرورش فکری، یقینا مزایایی وجود دارد که می‌توان در این باره اقدام کرد.

به گزارش فارس، مدیر کانون پرورش فکری مازندران در این جلسه طی حکمی سید عقیل ابراهیم‌نژاد را به عنوان معاون خود در کانون زبان استان مازندران منصوب کرد.

ابراهیم‌نژاد نیز با ابراز خرسندی از این ادغام متذکر شد: با مدیریت علمی، توان و جدیت  مدیر کانون پرورش فکری استان و همکاری و تلاش سایر همکاران در نیل به اهداف مورد نظر موفق باشیم.

در استان مازندران 24 مرکز آموزشی کانون زبان با 229 هزار و 300 زبان‌آموز و 176 مدرس مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول