اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

باقرشهر از استقلال به تغییرات چشمگیری رسیده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به دستاوردهای استقلال باقرشهر گفت: باقرشهر از استقلال به تغییرات چشمگیری رسیده است.

باقرشهر از استقلال به تغییرات چشمگیری رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، باقرشهر 10 سال پیش روستایی پیش نبود و حتی یک خیابان آسفالت درست حسابی نداشت.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با بیان  این مطالب گفت: باقرشهر قبل از جدایی حتی یک مکان ورزش نداشت در حالی که هم‌اکنون بهترین مکان‌های ورزشی را دارد و ورزشگاه 15 هزار نفری این شهر در کشور نمونه است.

پرویز صادقی عنوان کرد: در کمتر شهری پارک ویژه بانوان پیدا می‌شود خوشبختانه در این شهر به همت شهرداری برای رفاه حال و آسایش شهروندان خانم که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند پارک فدک احداث شده است و همچنین پارک عطر سیب یکی دیگر از پارک‌های این شهر محسوب می‌شود که بسیار زیبا طراحی و احداث شده است تا سرانه فضای سبز نیز برای شهروندان قابل قبول باشد.

وی در مورد این سئوال که باقر شهر از جدا شدنش از تهران ناراضی است، گفت: باید جواب این سئوال را از مردم باقرشهر پرسید که تغییرات عمده را به خوبی لمس می‌کنند و بعید می‌دانم که مسئولان و مردم باقرشهر چنین طرز تفکری داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول