اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس:

نفع مردم در تغییرات جغرافیایی ری لحاظ شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در تغییرات جغرافیایی شهرستان ری، باید نفع مردم در نظر گرفته شود.

نفع مردم در تغییرات جغرافیایی ری لحاظ شود

لاله افتخاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: برای ساماندهی بحث تغییرات جغرافیایی ری کارگروهی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم‏‌گیری‏های این کارگروه، مقرر شد تا استانداری تهران و شورای اسلامی شهر تهران اسناد و مدارکی را به این کارگروه ارسال کنند.

افتخاری اضافه کرد: پس از جمع‏‌آوری اسناد از مراجع ذی‏ربط، مستندات قانونی قوی‏تر خواهد شد و البته نفع مردم این منطقه در تقسیمات جغرافیایی آتی لحاظ می‏شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این میان، بیش از هر موضوعی نفع مردم باید مدّ نظر مسئولان باشد.

به گزارش فارس؛ در همین حال رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: استاندار تهران در جلسه‌ای که در مجمع نمایندگان تهران به ‌منظور بررسی جدایی ری از تهران برگزار شد، قول داد تا پایان بررسی‌های کارشناسانه این کار را انجام ندهد و در صورت اجرایی‌ شدن این جدایی، خلف وعده کرده است.

حسین مظفر با اشاره به تشکیل کمیته پنج‌نفره‌ای که از سوی مجلس به وزارت کشور پیشنهاد شده بود، گفت: این جلسه که قرار بود به‌طور کارشناسانه و حکیمانه جدایی ری از پایتخت را بررسی کند، هنوز برگزار نشده است.

وی ادامه داد: قرار بود شورایی از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با حوصله بنشینند و مزایا و معایب طرح را بررسی کنند و عجله‌ای هم در این رابطه نداشته باشند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول