اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز جشنواره فیلم کودک

120 فیلم بر پرده سینماهای اصفهان اکران می‎شود

خبرگزاری فارس: امروز نخستین روز برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان است، سینماهای اصفهان در نخستین روز جشنواره میزبان مخاطب بیش از 120 فیلم کوتاه و بلند هستند.

120 فیلم بر پرده سینماهای اصفهان اکران می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و شش پروانه زرین‌بال در آسمان نیلگون اصفهان به پرواز در آمدند و آغاز بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به کودکان بشارت دادند.

امروز نخستین روز برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان است و سینماهای اصفهان مخاطب بیش از 120 فیلم کوتاه و بلند هستند.

سینماهای قدس یک و دو در روز اول جشنواره فیلم‎های چند شاخه گل سرخ، مسابقه فیلم‎های کوتاه و نیمه‌بلند ویدیویی مجموعه سوم، اولین باران پاییزی، آقای مدیر، آدم آهنی، صداست که می‎ماند، نگین هفت دریا، شعله در باد، شب طولانی، لیونل، روئیدن در باد، کریسمس مبارک را به نمایش می‎گذارند.

در تالار خورشید اصفهان فیلم‎های آدم آهنی، مجموعه اول آثار پویانمایی بین‌الملل، مسابقه فیلم‎های کوتاه و نیمه‌بلند پویانمایی ایران، مرور آثار پویانمایی کرواسی، عطر ولایت، مجموعه فیلم‌های کوتاه از آثار هانس کریستیان اندرسن، در تالار فرشچیان فیلم‎های مادربزرگ به مدرسه می‎رود، غیر افسانه، مجموعه اول فیلم‎های کوتاه و نیمه‌بلند بین‌الملل، سجاده، گورداله و عمه غولی، فرزند خوانده و در کتابخانه مرکزی فیلم‎های دماغ دراز کوچولو، عقاب در قلب من، چتر سبز، راه‎های جاودانه زیستن، زندگی پر از شگفتی است و مرادو به نمایش در می‎آید.

سینما ساحل فیلم‎های سگ‎های فضانورد و بلکا و استرلکا، روز کلاغ‎ها، روییدن در باد، مروارید، قبیله من و آوان را اکران می‎کنند.

عملیات کرکس، ‌یحیی، بازگشت به آینده، چتر سبز، مجموعه فیلم‎های کوتاه خارجی، بچه‎های جسور در تالار هنر اصفهان و بزرگ مرد کوچک، مرادو، در اعماق خطوط، چند شاخه گل سرخ، دامنه‎های سفید در سینما سپاهان به روی پرده می‎رود.

برنامه سینما سوره اصفهان نیز شامل سگ‎های فضانورد و بلکا و استرلکا، نگین هفت دریا، مرور آثار خارج از مسابقه، روزهای سبز، روز ملاقات و مجموعه اول آثار کوتاه و نیمه‌بلند پویانمایی است.

به گزارش فارس، سینماهای رسانه‎های جمعی سالن استاد فرشچیان دو از روز دوم جشنواره یعنی 18 مهر ماه آغاز می‎شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول