اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جام فوتبال دریانوردان کشور به انزلی رسید

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بنادر کشور با عنوان جام دریانوردان با قهرمانی تیم بندر انزلی به پایان رسید.

جام فوتبال دریانوردان کشور به انزلی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، تیم‌های فوتبال بنادر ساحلی سازمان مرکزی، امیرآباد، نوشهر، شهید رجایی، انزلی، امام خمینی، لنگه، بوشهر، چابهار، خرمشهر و بندر شهید باهنر بعدازظهر امروز در پنجمین رقابت فوتبال ساحلی کارکنان بنادر کشور به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد شرکت کردند.

فینال این مسابقات بین امیرآباد و انزلی برگزار شد که در نتیجه تیم بندر انزلی با نتیجه سه بر یک میزبان رقابت‌ها را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

آیین اختتامیه جام دریانوردان کشور با حضور امیر پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم، رئیس کمیته فنی مسابقات به ارائه گزارشی از رقابت‌های شش روزه پرداخت و گفت: پنجمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بنادر کشور با حضور 11 تیم در قالب چهار گروه طی چهار مرحله برگزار شد که به ترتیب تیم‌های انزلی، امیرآباد، بندر لنگه و نوشهر مقام‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

یحیی یحیایی تصریح کرد: در این مسابقات 125 گل درون دروازه‌ها رفت که وحید پهلوان از تیم امیرآباد با 12 گل زده عنوان آقای گل را به دست آورد. همچنین فریدون دولتی از بندر انزلی عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

وی در پایان اذعان داشت: کاپ اخلاق این مسابقات به تیم بندر امام خمینی(ره) تعلق گرفت.

اهدای جام قهرمانی و لوح سپاس به تیم‌های برتر، بخش پایانی مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بنادر کشور بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول