اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت از سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه به دوره مدرسی AFC

خبرگزاری فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه برای شرکت در دوره مدرسی مربیگری فوتبال ساحلی آسیا دعوت به عمل آورد.

دعوت از سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه به دوره مدرسی AFC

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای چلیچه، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‎ای به فدراسیون فوتبال کشور از افراسیاب صادقی سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه که به عنوان نماینده استان چهارمحال و بختیاری در رقابت‎های مختلف شرکت می‎کند، به منظور شرکت در دوره مدرسی مربیگری فوتبال ساحلی آسیا دعوت به عمل آورد.

70 متقاضی شرکت در این دوره مربیگری ثبت‌نام کردند که از این میان 17 نفر برای مصاحبه معرفی شدند که بر اساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا دو نفر از مربیان کشورمان می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

علاوه بر سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه این استان، از کورش شجاع سرمربی تیم فوتبال ساحلی خراسان رضوی نیز برای شرکت در این دوره مدرسی مربیگری فوتبال ساحلی آسیا دعوت شده است.

اضافه می‎شود این دوره از 22 تا 28 مهر ماه جاری در شهر کوالالامپور مالزی با حضور 20 نفر از مربیان منتخب قاره آسیا برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول