اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم نساجی مازندران:

ساخت کمپ فوتبالی در مازندران به حمایت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ساخت کمپ فوتبالی در مازندران به حمایت نیاز دارد.

ساخت کمپ فوتبالی در مازندران به حمایت نیاز دارد

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی مقابل تیم گسترش فولاد بازی سختی بود چرا که نتوانستیم تاکتیک‌هایی را که در تمرینات انجام دادیم در بازی پیاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه افزود: در این چهار بازی که پشت‌سر گذاشتیم بازیکنان روز به روز به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شوند.

اسماعیلی گفت: معنی میزبانی را بعضی از مسئولان هنوز درک نکردند. نمی‌دانند که شرایط میزبانی برای تیم‌ها بسیار مهم است و در این شرایط چه تبعات بدی از لحاظ اقتصادی و معنوی در انتظار باشگاه و هواداران است. 

وی تصریح کرد: شما بیایید استان‌هایی را که به‌دنبال تیم هستند را ببینید که چطور هزینه می‌کنند چه امکاناتی را برای تیم‌های نوپای خود فراهم می‌کنند، حالا این استان و شهرستان قائمشهر که تنها عشق مردمش فوتبال است باید 40 کیلومتر تا محل برگزاری مسابقه تا ساری را طی کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: شهرستان قائمشهر با داشتن دو تیم در سطح اول فوتبال از داشتن یک استادیوم فوتبال مناسب محروم است.

وی افزود: چرا بعضی‌ها به فکر سنگ‌اندازی برای تیم هستند، مگر نساجی مال این استان و این شهر نیست، کجایند آن آقایان کت و شلواری که پس از برد نساجی می‌آیند تا خودی نشان دهند.

این سرمربی فوتبال گفت: حقیقت این است که برخی‌‌ها خود را پشت نساجی جا می‌دهند. این تیم حرمت دارد و با عکس‌ گرفتن و تیتر بودن انسان‌ها بزرگ نمی‌شوند. همه کسانی که امسال و سال قبل در اختیار تیم بودند از پیشکسوتان نساجی هستند.

اسماعیلی بیان داشت: دست تک تک هواداران نساجی را می‌فشاریم و به جرات می‌گویم هواداران نساجی به ورزش شهرشان خدمت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اضافه کرد: پرهام مالک باشگاه گفتند یک زمین در اختیار باشگاه قرار دهید تا کمپی را بسازد و تمامی تیم‌های استان از آن بهره ببرند.

وی یادآور شد: اشتغالزایی این کمپ هم به گفته پرهام 200 نفر مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم است و سفره‌ای پهن می‌شود، همه همت کنند تا این مشکل به‌زودی حل شود تا سرمایه‌گذارانی همچون پرهام انگیزه بیشتری در امور تیمداری داشته باشند.

اسماعیلی در پایان با تشکر از هواداران، مسئولان فوتبال مازندران و از استاندار و ورزش دوست  خواستار این شد که نگاه ویژه‌ای به دو تیم نساجی و سایپا شمال داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول