اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود برنامه‌ریزی قبلی فدراسیون فوتبال

احتمال لغو بازی فوتبال دو تیم شهرداری قوچان و پیام مشهد وجود دارد

خبرگزاری فارس: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی فدراسیون قرار بود در تاریخ 15 مهر ماه سال جاری، از هفته اول لیگ دسته 3 فوتبال کشور تیم شهرداری قوچان میزبان پیام مشهد باشد این در حالی است که خبرهایی مبنی بر لغو این بازی به گوش می‌رسد.

احتمال لغو بازی فوتبال دو تیم شهرداری قوچان و پیام مشهد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی فدراسیون قرار بود در تاریخ 15 مهرماه سال جاری، از هفته اول لیگ دسته 3 فوتبال کشور تیم شهرداری قوچان میزبان پیام مشهد باشد و این در حالی است که چند روز باقی مانده به برگزاری این بازی خبرهایی مبنی بر لغو این بازی به گوش می‌رسد.

در این راستا نیز عباس چمنیان رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از احتمال لغو این دیدار خبر داد و اظهار کرد: احتمالاً بازی فوتبال روز شنبه به علت ارائه نشدن مدارک تیم پیام به فدراسیون لغو می‌شود.

وی افزود: برای ارائه مدارک و ثبت قراردادها در مورد حضور در لیگ دسته 3 تا دیروز 9 مهرماه فرصت بود اما تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه از سوی تیم پیام انجام نشده است.

چمنیان در رابطه با ادامه فعالیت تیم پیام گفت: باید منتظر تصمیم فدراسیون و اعلام نظر در رابطه با عدم ارائه مدارک تیم پیام در زمان تعیین شده، ماند.

وی ادامه داد: در صورت شرکت نکردن تیم پیام در لیگ 3 و لغو امتیاز آن، فدراسیون تیم دیگری را که شرایط حضور در این لیگ را دارد، جایگزین خواهد کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان گفت: در صورت لغو حضور تیم پیام در رقابت‌ها تلاش می‌کنیم یک تیم خراسانی که امکان حضور در لیگ دسته 3 را دارد جایگزین شود.

مجید شیری سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان نیز در این باره گفت: قرار بود مسابقات لیگ دسته 3 کشور بنا به اعلام قبلی فدراسیون فوتبال از روز شنبه 15 مهرماه آغاز شود ولی انجام این بازی به علت ارائه نشدن مدارک و ثبت قراردادها از سوی مسئولان تیم پیام در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی افزود: در صورت انجام نشدن این دیدار، بازی بعدی ما در هفته دوم رقابت‌ها لیگ دسته 3 با تیم همت گنبد در این شهر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان در مورد وضعیت تیم خود اظهار داشت: امسال برای نخستین‌بار در لیگ دسته 3 حضور داریم و تمام سعی خود را می‌کنیم که نماینده خوبی برای استان خراسان‌رضوی باشیم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول