اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

ستاد استقبال از زائران رهبری در خراسان‌شمالی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اعلام کرد: ستاد استقبال از زائران رهبر معظم انقلاب در این استان در آستانه حضور معظم‌له تشکیل شده است.

ستاد استقبال از زائران رهبری در خراسان‌شمالی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ستاد برای اسکان و پذیرایی زائران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حضور معظم‌له در این خطه بجنورد تنها مرکز خراسان‌شمالی نیست، گفت: ممکن است مشتاقان مقام معظم رهبری از اقصی نقاط کشور نیز در این مراسم شرکت کنند از این رو این ستاد برای ارائه خدمات تشکیل شده است.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب ساعت هشت صبح چهارشنبه همین هفته وارد بجنورد مرکز خراسان‌شمالی می‌شود.

* سفر رهبری به خراسان‌شمالی بنا به تصمیم معظم‌له بوده است

یوسفعلی‌زاده همچنین با اشاره به اینکه این سفر جزو برنامه‌های جاری رهبری بوده است، تاکید کرد: این سفر پیشنهاد و یا تاکید هیچ شخصیت سیاسی،‌ اجتماعی، دینی غیر از تصمیم شخصی معظم‌له نبوده است.

وی افزود: خیلی از افراد تلاش می‌کنند این سفر را به نام خود رقم بزنند در حالیکه سفر رهبری به خراسان‌شمالی بنا به تصمیم و نظر ولی امر مسلمین بوده است.

* مردم خراسان‌شمالی جزو 5 استان پایبندی به ارزش‌های انقلاب

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی همچنین مردم این استان را براساس ارزیابی‌ها، جزو پنج استان کشور در میزان پایبندی به ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب برشمرد.

وی افزود: طی چهار سال اخیر ارزیابی‌هایی انجام داده که میزان همراهی مردم استان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها ارزیابی شده است که الحمدالله مردم خراسان‌شمالی جزو بهترین‌ها در کشور هستند.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه حضور حداکثری مردم را در استقبال با شکوه از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مردم این دیار حضور توفنده‌ای را در ساعت هشت صبح 19 مهرماه به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار کرد: یک یک افرادی که به استقبال رهبری می‌روند، در دلشان رهبری موج می زند، و این را از فضای پرشور حاکم به عشق رهبری می‌توان مشاهده کرد.

* 7000 بسیجی خراسان‌شمالی به دیدار رهبری می‌روند

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی همچنین از دیدار هفت هزار بسیجی این استان با رهبر معظم انقلاب طی مدت حضور معظم‌له در استان خبر داد.

وی تصریح کرد:‌ این تعداد از بسیجیان به نمایندگی از 250 هزار عضو بسیج در این دیدار معنوی حضور خواهند یافت.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه این دیدار در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم فرمایشات رهبری در جمع بسیجیان استان را خواهیم داشت و تدبیر کرده‌ایم که این رهنمودها را به صورت مستند در مجموعه کتاب انتشار دهیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر این بسیجیان در مراسم صبحگاه مشترک که با محوریت سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و با حضور نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد، رژه می‌روند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر این دیدارهایی را جوانان، اساتید، ایثارگران، نخبگان استان با رهبر معظم انقلاب داشته که این مجموعه از بدنه بسیج و جزو بسیجیان محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌هایی که سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برای سفر رهبر انقلاب رأسا در آن مسئولیت داشته، برخی از برنامه‌ها نیز به طور مشارکتی با سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول