اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه سازمان‌ها و دستگاه‌های خراسان‌شمالی تاکید شد

دعوت مردم خراسان‌شمالی برای استقبال از رهبری

خبرگزاری فارس: در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی، سازمان‌های مردمی، دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف با صدور پیام و بیانیه‌هایی مردم را به استقبال گسترده از رهبری فراخواندند.

دعوت مردم خراسان‌شمالی برای استقبال از رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در پیام این مراکز ضمن تبریک حضور رهبر معظم انقلاب در استان، مردم را به حضور در این مراسم در ساعت هشت صبح چهارشنبه این هفته از میدان دولت بجنورد دعوت کردند.

در پیام خانواده‌های شهدای معظم، جانبازان و ایثارگران استان خراسان‌شمالی به مناسبت تشریف فرمایی رهبری معظم انقلاب آمده است: سرزمین دیار شهیدان‌، اندیشمندان و بزرگان عرصه ادب، هنر، علم، دین‌ورزی و ولایت‌مداری مفتخر است تا گام‌ گاه عزیزی از نسل کوثر و سلاله پاک رسول خدا (ص) قرار گیرد و چشمان بی‌رمق ما به رویت هلال جلالش منور به خروش آید.

این پیام می‌افزاید: خداوند منان را شاکریم که به عنوان قشر ایثارگر به یمن شیرینی و حلاوت این وصال همگام با اقشار شریف استان با حضور‌ی شکوهمند به دیدار یار بشتابیم و با استقبالی پر‌شور و صمیمی از مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری بر اوراق پر‌افتخار استان شهید‌پرور خراسان‌شمالی بیفزاییم و به لطف پروردگار از آثار و برکات عطایای معنوی این سفر خاطره‌انگیز بهره‌مند شده و در توسعه بیش از پیش استان و ‌سرفرازی و عظمت ایران اسلامی تلاش کنیم.

همچنین خادمان امام‌زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد با صدور بیانیه‌ای مردم را به شرکت در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری فراخواندند.

در این پیام آمده است: بی‌تردید خیل منتظران مشتاق و جان‌نثاران رهبری معظم انقلاب، با اشتیاق فراوان در ساعت هشت صبح روز چهار‌شنبه 19 مهر ‌ماه چشم به راه قدوم مبارک رهبر عظیم‌الشأن مسلمین جهان خواهند بود.

در این بیانیه تصریح شده است: مردمان خراسان‌شمالی اهالی سرزمین گنجینه فرهنگ‌ها به نقش‌آفرینی تاریخی خود در تمامی عرصه‌ها پرداخته و پس از آن نیز دین خود را در دوران دفاع مقدس به نظام اسلامی ادا کرده است.

این پیام می‌افزاید: هم‌اکنون که دیار باب‌الرضا میزبان قدوم پر خیر و برکت و وجود نورانی رهبر انقلاب، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است بی‌تردید عموم هم‌استانی‌های عزیز از اقصی نقاط استان شهید‌پرور خراسان‌شمالی در مراسم استقبال از آن گوهر بی‌بدیل و تابناک سپهر فقاهت و امتداد سلاله نورانی ولایت حضور یافته و با شور و شعف مثال‌زدنی و شگرف خود برگ زرین دیگری بر کتاب درخشان این دیار در زمینه تدین و ولایت‌مداری خواهند افزود.

به گزارش فارس، همچنین در بیانیه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی آمده است: حال مژده وصال مهمان بزرگ و عزیزی چون ولی امر مسلمین بر این خانه و سرزمین است و شاهد حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی در دیار باب الرضا (ع) و گنجینه فرهنگ‌ها هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون آحاد مردم فرهنگ‌مدار و ولایت‌محور و شهیدپرور خراسان‌شمالی لحظه شمار دیدار یاری آشنا و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی‌اند.

در این بیانیه آمده است: مردم مؤمن و انقلابی این دیار آماده‌اند تا با حضوری حماسی در استقبال از معظم له، برگ زرین و حماسه بی‌بدیل و ماندگار دیگری را رقم زده و بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر تجدید بیعت کنند.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی در این بیانیه تاکید کرده است: بی‌گمان این سفر پر نور و لبریز از خیر و برکت، منشاء رحمت الهی بر سرزمین خراسان‌شمالی خواهد بود.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی هم در بیانیه خود به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب آورده است: اینک زمان تحقق این آرزوی دیرینه فرا رسیده و مردم شریف استان برای قدوم مبارک معظم‌له، لحظه شماری می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: دیار ولایت‌پذیر سرزمین سبز شمال خراسان در ادوار مختلف تاریخ ایران همچون صدفی گهربار بوده و هم اینک یگانه گوهری را میهمان خویش دارد و به آن می‌بالد، باشد که در سایه الطاف ایزد منان، میزبانانی قابل برایشان باشیم.

در این بیانیه تصریح شده است: بی‌‌تردید حضور مبارک ولی فقیه در این خطه از میهن عزیز، خاطرات افتخارآمیزی در تاریخ آن به یادگار خواهد گذاشت و افقی روشن را پیش روی مردم منتظر این دیار ترسیم خواهد کرد.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول