اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته اطلاع‌رسانی سفر مقام معظم رهبری اعلام کرد

8 صبح چهارشنبه زمان استقبال از مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: کمیته اطلاع‌رسانی سفر مقام معظم رهبری اعلام کرد: هشت صبح چهارشنبه این هفته 19 مهر زمان استقبال مردم از مقام معظم رهبری در میدان دولت است.

8 صبح چهارشنبه زمان استقبال از مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، بنا بر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی وعده دیدار مردم ولایت‌مدار این استان با مقام عظمای ولایت ساعت 9 صبح در استادیوم ورزشی تختی بجنورد تعیین شده است.

در بیانیه کمیته اطلاع‌رسانی سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی آمده است: ایزد منان را شکر که قاصدک خوش خبر یمن حضور خورشید ولایت، یگانه پرچم‌دار اسلام ناب محمدی (ص) و نقطه آمال و آرزوی صدها میلیون مسلمان مجاهد و عدالت‌طلب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را در باب‌الرضا گنجینه فرهنگ‌ها بشارت داده و توفیق زیارت و بهره‌گیری از برکات فیض وجودی آن فرزانه اندیشه‌پرور را برای مردان و زنان مؤمن، عزتمند و ولایت‌مدار خراسان‌شمالی فراهم نموده و انتظار قدوم سبز و احساس گرمای وجودش خنکی هوای پاییز را طراوت بخشیده است.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون در این لحظات لبریز از شهد ولایت و نزول آیت مهر، خداوند بزرگ را سپاس بی‌کران می‌گذاریم و به شکرانه‌ بارش این همه نعمت، در جاده‌های انتظار، شکوه جاودانه آمدنش را به تماشا ایستاده و خاک قدومش را توتیای چشمانمان می‌کنیم، فضا را با اسپند و عود معطر ساخته و کوچه‌ها را آذین می‌بندیم و در این غربتکده خاکی نزول جاودانه مهربانی‌اش را به نظاره می‌نشینیم و اشک‏های دل‌تنگی‏‌مان را به حریم نگاهش دخیل می‌بندیم.

در این بیانیه آمده است: امیدواریم که این عرض ادب و بهره‌گیری از سخنان درفشان آن مقام عظمی، ثبوت قدوم ما را در طی مسیر پرافتخار ولایت و زیر چتر رهنمودهای ارزشمند ایشان مستدام گرداند.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب به مدت یک هفته مهمان مردم خراسان‌شمالی خواهد بود و علاوه بر بجنورد در شهرستان‌های شیروان و اسفراین حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول