اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خبر داد

بازسازی ‌تمام شبکه‌های ارتباطی و جاده مواصلاتی مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی از مرمت و بازسازی تمام شبکه‌های ارتباطی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد.

بازسازی ‌تمام شبکه‌های ارتباطی و جاده مواصلاتی مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، اروجعلی علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در زلزله اخیر به برخی جاده‌ها و راه‌های اصلی و فرعی خصوصاً جاده‌های ارتباطی شهری و روستایی اهر و ورزقان و برخی مناطق هریس و جاده‌ها و پل‌های آن آسیب جدی وارد شده بود که خوشبختانه اقدامات اولیه در ساعات اولیه انجام و مرمت کامل برخی از مناطق که نیاز به بازسازی و بهسازی داشتند، انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی با بسیج امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات شهرهای استان و اداره کل راه و شهرسازی از اولین ساعات زلزله در منطقه حضوری پررنگ و موثر داشته و با هماهنگی انجام شده نزدیک به یک‌هزار و 200 دستگاه لودر، بلدوزر، گریدر، کمپرسی و بیل بکهو از 25 استان کشور در مناطق آسیب دیده مشغول آواربرداری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی افزود: هم‌اکنون در اکثر مناطق زلزله‌زده کار آواربرداری به اتمام رسیده و برای تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده ماشین‌آلات این اداره کل در حمل مصالح ساختمانی با اکیپ‌های بنیاد مسکن هم‌اکنون همکاری دارند.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول